چهارشنبه 6 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سومين مسابقه برنامه نويسي گوگل برگزار شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

گوگل درصدد است از طريق مسابقه برنامه‌‏نويسي زبده‌‏ترين نيروهايي را كه مي‌‏تواند مشكلات پيش روي اين شركت را حل كنند، به كار بگمارد.

به گزارش ايلنا، امسال گوگل براي سومين بار مسابقه برنامه‌‏نويسي معروف به CODE JAM را برگزار كرد.
در اين مسابقه كه جمعه گذشته در دفتر مركزي اين شركت در كاليفرنيا برگزار شد؛ 99 برنامه‌‏نويس از 32 كشور جهان در مرحله نهايي با هم رقابت كردند، اين تعداد از بين 14500 نفر كه از سراسر جهان در مسابقه" كد جم" شركت كرده بودند، بالا آمده بودند.
مارك كيگان؛ دانشجوي لهستاني توانست در مرحله نهايي با غلبه بر رقباي خود جايزه برنامه نويس برتر را به خود اختصاص دهد.
بعد از وي، اريكيان كريگس مان دانشجوي هلندي و پيتر ميتريچيو دانشجوي روسي به ترتيب جايگاه دومين و سومين برنامه‌‏نويس‌‏هاي برتر را به خود اختصا دادند.
برنامه نويس‌‏هايي كه در مسابقه شركت داشتند 75 دقيقه وقت داشتند تا راه حلي را براي سه مشكل مطرح شده پيدا كنند، آنها مجاز بودند كه از زبان‌‏هاي برنامه‌‏نويسي C++ ، C# يا VEB.NET استفاده كنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گفتني است؛ مواد امتحاني به صورت تصادفي انتخاب نمي‌‏شوند، بلكه به نوعي با مشكلات كه خود گوگل با آنها روبرو است ، مرتبط هستند.
اين مسابقه به موتور جستجوي گوگل كمك مي‌‏كند تا برنامه نويس‌‏هايي را كه در حل مشكلات مطرح شده موفق‌‏تر هستند، شناسايي كند و به كار بگيرد.
گفتني است؛ بعد از مسابقه بين 99 نفر شركت كننده در دور پاياني گوگل يك مصاحبه استخدامي نيز براي يك سوم آنها ترتيب داده بود تا نيروهاي زبده را بلافاصله از دنياي فناوري بربايد.





















Copyright: gooya.com 2016