جمعه 15 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياهو هم در صدد جذب نيروهاي برتر ديگر شركت‌‏ها برآمد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

ياهو 13 نفر از مهندسان برتر شركت NUANCE را جذب كرده است.

به گزارش ايلنا, در حالي كه غول‌‏هايي نظير گوگل و ياهو در صدد هستند نيروهاي زبده را از چنگال شركت‌‏هاي ديگر درآورند, بسياري از شركت‌‏هايي كه نيروهاي برتر خود را از دست مي‌‏دهند رجوع به منابع قانوني را به عنوان تنها راهكار پيش‌‏روي خود انتخاب كرده‌‏اند.
بعد از جنجال مايكروسافت و گوگل بر سر كاي‌‏فولي, يكي از مديران ارشد مايكروسافت كه به گوگل پيوست, اكنون نوبت ياهو است كه تحت پيگرد قرار گيرد.
اخيراً بيش از ده نفر از مهندسان حرفه‌‏اي شركت خدمات ارتباطي NUANCE به ياهو پيوسته‌‏اند تا بر روي فناوري تعامل كلامي (INTERACTINE SPEECH TECHNOGOGY) در مركز اين موتور جستجو كار كنند.
شركت NUANCE ادعا مي‌‏كند, اين مهندسان از اطلاعات محرمانه شركت مطلع هستند و علاوه بر اين ياهو را به رقابت غير قانوني متهم كرده است.
در شكايت‌‏نامه تنظيم شده از سوي اين شركت همچنين تاكيد شده در صورتي كه از كار كردن اين تيم مهندسي بر روي فناوري كلامي در ياهو جلوگيري نشود اين شركت زيان‌‏هاي عمده و جبران‌‏ناپذيري را متحمل خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گفتني است؛ در حالي كه شمار شركت‌‏هايي كه در صدد هستند نيروهاي زبده را از رقباي خود بگيرند روز به روز در حال افزايش هستند شركت‌‏هاي مبدا شديداً نگران هستند با از دست دادن مهندسان برتر خود عملاً حريم شركتي آنها نيز نقض و اسرار تجاري آنها فاش شود.





















Copyright: gooya.com 2016