شنبه 23 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجهيزات ADSL شركت مخابرات طي دو ماه آينده راه اندازي خواهد شد، ايلنا

مخابرات به 50 درصد تعهدات خود در خصوص ارايه اينترنت پرسرعت عمل كرده است
تهران- خبرگزاري كار ايران

سرمايه‌‏گذاري بر روي خطوط WIRELESS به دليل كيفيت بيشتر و عدم وابستگي آن به شركت مخابرات بايد مورد توجه قرار گيرد.
مهندس امين آقايي، كارشناس ديتا و شبكه ، درگفت و گو با خبرنگار ايلنا، در خصوص اقدامات شركت مخابرات براي واگذاري سرويس ADSL ، اظهار داشت: شركت مخابرات استان تهران پس از برگزاري مناقصه‌‏اي در سال گذشته اقدام به خريداري تجهيزات ADSL كرده كه طي دوماه آينده راه‌‏اندازي خواهد شد.

مهندس آقايي ، در ادامه با اشاره به اين مطلب كه شركت‌‏هاي خصوصي در اين زمينه فعال‌‏تر از شركت مخابرات بوده اند، گفت: وظيفه اصلي شركت مخابرات فراهم كردن پهناي باند اصلي بوده تا شركت‌‏هاي خصوصي بتوانند دسترسي مشتركان را به سرويس‌‏هاي ارايه شده فراهم كنند.
اين كارشناس ديتا و شبكه ، افزود: در حال حاضر به دليل وجود مشكلات متعدد خطوط ADSL و WIRELESS در همه نقاط تهران يا ساير شهرستان ها راه‌‏اندازي نشده، به نحوي كه شركت مخابرات تنها به 50 درصد تعهدات خود عمل كرده است.
وي ، با بيان اين مطلب كه تاكنون يك شركت خصوصي خطوط WIRELESS ارايه كرده ، ادامه داد: بسياري از شركت‌‏هاي خصوصي نيز با كمبود نيروي متخصص مواجه بوده و بدون برنامه‌‏ پروژه‌‏اي را آغاز و در نيمه راه آن را رها مي‌‏كنند.
مهندس آقايي، عنوان كرد: تنها حمايتي كه شركت مخابرات از بخش خصوصي فعال در اين زمينه انجام داده ، ارايه وام 15 ميليارد ريالي به شركت‌‏ها و اختصاص مقداري از كابل و فضاي مورد نياز آنها بوده است.
وي ، تصريح كرد: اين وام به شركت‌‏هايي كه 20 هزار پورت خود را فعال كرده‌‏اند اختصاص يافته و معادل ضمانت نامه آنها بوده است.
اين كارشناس ديتا و شبكه ، با اشاره به اينكه راه‌‏اندازي خطوط ADSL در شهرستان‌‏ها تا حدودي موفق‌‏تر از تهران بوده، خاطرنشان كرد: در تهران استفاده از خطوط WIRELESS مورد استقبال بيشتري قرار گرفته است.
وي ،‌‏ با بيان اين مطلب كه واگذاري سرويس WIRELESS وابستگي خاصي به شركت مخابرات ندارد، گفت: ارايه اين سرويس تنها با رجيتر يك فركانس خاص و خريداري آن از شركت مخابرات امكان‌‏پذير است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهندس آقايي، اظهار داشت: استفاده از سرويس‌‏هايي بر پايه كابل در كليه نقاط عملي نبوده و در مناطق شلوغ تجاري جواب نخواهد داد.
وي با تاكيد بر لزوم سرمايه‌‏گذاري بر روي خطوط WIRELESS ، گفت: ارايه اين سرويس با مشكلات كمتري روبرو بوده و از كيفيت بيشتري برخوردار است.





















Copyright: gooya.com 2016