چهارشنبه 30 آذر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويندوز ويستا و بي‌‏رغبتي شركت‌‏ها به ارتقاي سيستم عامل، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

به عقيده محققان بسياري از شركت‌‏ها نيازي براي ارتقاي سيستم عامل خود نمي‌‏بينند.

به گزارش ايلنا، به گفته كارشناسان، در سال 2006 بزرگ‌‏ترين چالش پيش روي مايكروسافت توجيه شركت‌‏ها براي ارتقاي سيستم‌‏هاي خود به ويندوز ويستا خواهد بود.
ويندوز ويستا، اواخر سال آينده ميلادي وارد بازار خواهد شد و هرچند نسخه‌‏هاي آزمايشي اين سيستم عامل در دست تكميل حاكي از ارتقاي كيفيت گرافيكي و افزوده شدن بعضي مشخصه‌‏هاي مفيد براي كاربران است. طبق شواهد، شركت‌‏ها تمايل چنداني به جايگزين كردن آن به جاي ويندوز XP نيستند. به عقيده محققان براي مايكروسافت بسيار دشوار خواهد بود كه شركت‌‏ها و سازمان‌‏ها را به ارتقاي سيستم عامل‌‏هايشان ترغيب كند.
بسياري از حقايق در اين باره در ماه‌‏هاي ژانويه و فوريه سال آينده ميلادي روشن خواهد شد ؛ چرا كه در فصل اول 2006 مايكروسافت جزييات مربوط به مشخصات ويستا را منتشر خواهد كرد. در اين فصل اين شركت مي‌‏تواند نهايت تلاش خود را براي توجيه كردن ارتقاي ويندوز به نسل جديد به كار بگيرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته محققان بخش ويندوز كلاينت مايكروسافت ، بايد به شركت‌‏ها بگويد كه واقعا به ويستا نياز دارند و نبايد براي به كارگيري آن منتظر خريد سخت‌‏افزار جديد باشند.
محققان در تحليل استراتژي‌‏هاي اخير اين شركت نظير پروژه‌‏هاي آن‌‏لاين مي‌‏گويند مايكروسافت در پروژه‌‏هاي اخير خود همواره تلاش كرده از طرفداران گوگل بكاهد و اين تمركز به گوگل حاصل چنداني براي اين غول نرم‌‏افزار در برنداشته است.





















Copyright: gooya.com 2016