سه شنبه 27 دی 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شركت "اي ام دي" با معرفي فن‌آوري "لايو" رقابت جديد با "اينتل"را آغاز كرد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۲۷‬

شركت "اي ام دي" با معرفي فن‌آوري جديدي موسوم به "لايو" خواهان تبديل رايانه‌هاي شخصي به مركز سرگرمي‌هاي ديجيتال منازل و رقابت با فن‌آوري مشابه "ويو" شركت "اينتل" است.

به گزارش سايت اينترنتي "سي‌نت نيوز.كام"، فن‌آوري جديد "لايو"(‪" (Live‬اي ام دي" كه در قلب آن پردازنده دو هسته‌اي "اتلن ‪ ۶۴‬ايكس‪ "۲‬اين شركت جاي گرفته، توانايي‌هاي ضبط و پخش صدا و تصوير در رايانه‌ها و تبادل فايلهاي صوتي و تصويري ميان رايانه‌هاي شخصي و ساير تجهيزات الكترونيكي را به مرحله جديدي وارد كرده و رايانه‌هاي شخصي را به مركز سرگرمي‌هاي ديجيتالي منازل تبديل مي‌كند.

شركت "اي ام دي" براي تجهيز فن‌آوري "لايو" خود با شركتهايي از جمله "مايكروسافت"، "نرو"، "موتورلا"، "اي تي آي" و "ان ويديا" همكاري كرده و رايانه‌هاي شخصي مجهز به اين فن‌آوري احتمالا تا اواسط سال ميلادي جاري وارد بازار خواهند شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با استفاده از فن‌آوري "لايو"، رايانه شخصي به تلويزيون و ضبط صوت متصل شده و كاربر قادر خواهد بود با استفاده از يك دستگاه كنترل از راه دور، رايانه را كنترل كرده و در هر لحظه تصاوير و يا موسيقي مورد نظر خود را پخش كند.

شركت "اينتل"، بزرگترين توليدكننده پردازنده‌هاي رايانه‌هاي شخصي نيز چند ماه قبل فن‌آوري مشابهي را به نام "ويو"(‪ (Viiv‬معرفي كرده‌بود كه رايانه‌هاي شخصي مبتني بر اين فن‌آوري از پردازنده‌هاي "اينتل" استفاده كرده و به عنوان مركز سرگرمي‌هاي ديجيتالي منازل مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نخستين رايانه‌هاي شخصي مبتني بر فن‌آوري "ويو" شركت "اينتل" احتمالا تا پايان ماه ميلادي جاري توسط شركتهاي توليدكننده رايانه‌هاي شخصي به بازار عرضه خواهند شد.





















Copyright: gooya.com 2016