سه شنبه 4 بهمن 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"ياهو" نخستين مراكز تحقيقاتي خود را در اروپا و آمريكاي جنوبي راه‌اندازي كرد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۰۴‬

شركت "ياهو" روز دوشنبه نخستين مراكز تحقيقاتي خود را در قاره اروپا و همچنين آمريكاي جنوبي راه‌اندازي كرد.

به گزارش خبرگزاري آسوشستدپرس، اين دو مركز تحقيقاتي در كشورهاي اسپانيا و شيلي راه‌اندازي شده و جديدترين اقدام "ياهو" براي رقابت با غول اينترنتي "گوگل" محسوب مي‌شوند.

شركت "ياهو"، داراي دومين موتور جستجوي پركاربر، خدمات ايميل و مسنجر رايگان و همچنين پربازديدكننده‌ترين وب سايت اينترنتي است و تا پايان سال ميلادي گذشته ‪ ۹‬هزار و ‪ ۸۰۰‬نفر در اين شركت مشغول به كار بوده‌اند.

"پرابهاكار راقاوان" سرپرست آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي شركت "ياهو" اعلام كرد كه راه‌اندازي مراكز تحقيقاتي در اسپانيا و شيلي به "ياهو" كمك مي‌كند از استعدادها و دانش كارشناسان اروپايي و آمريكاي جنوبي براي بهبود خدمات خود استفاده كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شركت "ياهو" در ماه‌هاي اخير تلاش زيادي را براي كاهش فاصله خود با موتور جستجوي اينترنتي برتر يعني "گوگل"، انجام داده و بودجه تحقيقاتي خود را افزايش داده‌است.

به رغم تلاش گسترده "ياهو"، اين شركت همچنان در حال از دست دادن سهم بازار جستجوي اينترنتي در مقايسه با "گوگل" است به طوري كه هم‌اكنون ‪۳۹/۸‬ درصد از جستجوهاي صورت گرفته در اينترنت با موتور جستجوي "گوگل" و ‪۲۹/۵‬ درصد از آن با استفاده از "ياهو" صورت مي‌گيرند.

علاوه بر اين، شركت "ياهو" در زمينه جلب آگهي‌هاي اينترنتي كه مهمترين منبع درآمد اين قبيل شركتها محسوب مي‌شوند نيز از "گوگل" عقب مانده و به گفته "تري سمل" مدير شركت "ياهو"، اين شركت نيازمند بازبيني سياستهاي نمايش تبليغات اينترنتي در ميان نتايج جستجوهاي اينترنتي صورت گرفته توسط كاربران است.





















Copyright: gooya.com 2016