دوشنبه 24 بهمن 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايكروسافت نام خدمات اينترنتي خود را از "ام‌اس‌ان" به "لايو" تغيير مي‌دهد، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۲۴‬

شركت "مايكروسافت" اعلام كرد در آينده نزديك نام خدمات ايميل رايگان، "مسنجر" و همچنين موتور جستجوي اينترنتي خود را از "ام اس ان" به "لايو"(‪ (Live‬تغيير خواهد داد.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، شركت مايكروسافت اعلام كرد تصميم جديد به معناي مرگ "ام اس ان" نبوده و اين نام همچنان براي "پورتال" (وب سايت اصلي) اين شركت به كار گرفته خواهد شد و اين وب سايت در آينده بيشتر توان خود را صرف ارايه انواع خدمات سرگرم‌كننده مانند بخش مربوط به تصاوير ويديويي خانگي خواهد كرد.

با اين وجود، كارشناسان اينترنتي عقيده دارند با توجه به سرمايه‌گذاري عظيم مايكروسافت در زمينه پروژه موسوم به "لايو"، بعيد به نظر مي‌رسد كه اين شركت تلاش زيادي را براي افزودن خدمات جديد به "ام‌اس‌ان" و يا حتي براي به روز نگاري خدمات باقي مانده در "ام اس ان"، انجام دهد.

شركت "مايكروسافت" در طرح موسوم به "لايو" تلاش مي‌كند ارايه نرم‌افزارها و خدمات خود را از طريق اينترنت منسجم كرده و رقابت با شركتهايي نظير "ياهو" و "گوگل" را وارد مرحله جديدي كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته مسئولان مايكروسافت، طرح موسوم به "لايو" در آينده تمامي خدماتي را كه هم‌اكنون به نامهاي "هات‌ميل"، "ام‌اس‌ان مسنجر"، "ام‌اس‌ان سرچ" و "ام‌اس‌ان اسپيس" شناخته مي‌شوند، در بر خواهد گرفت.

برخي كارشناسان اينترنتي عقيده دارند اقدام جديد مايكروسافت در زمينه تقسيم خدمات اينترنتي خود به دو گروه "لايو" و "ام‌اس‌ان"، سبب سردرگمي كاربران شده و محبوبيت هر دو گروه اين خدمات را در مقايسه با زماني يك داراي يك نام واحد "ام‌اس‌ان" بودند، كاهش خواهد داد.





















Copyright: gooya.com 2016