چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيش بيني نتايج جام جهاني ۲۰۰۶: از طريق تلفن ثابت، sms و اينترنت فراهم شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مخاطبين مي‌‏توانند از تمامي طرق ارتباطي ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و اينترنت با رسانه ملي تعامل داشته و به ساده‌‏ترين گونه‌‏ ، نظر خود را منعكس نمايند.
به گزارش خبرنگار ايلنا ، سياوش صادقي‌‏تبار ، مشاور معاون سازمان صدا وسيما ، در نشست مطبوعاتي پرتال ملي سروش رسانه، با اشاره به اقدام اين موسسه در جهت تقويت وحدت ملي و حمايت از تيم ملي فوتبال ايران، با بيان اين مطلب ، اظهار داشت: سروش رسانه با اهداف تقويت همگرايي ملي و ايجاد يك سامانه مطلوب براي مشاركت فكري و عملي دوستداران ورزش فوتبال در زمينه مطالعه تيم‌‏هاي شركت‌‏كننده در جام جهاني و پيش‌‏بيني كار كرد آنها به اقدام برگزاري مسابقات پيش‌‏بيني نتايج جام جهاني 2006 كرده است.
وي ، افزود: برگزاري اين مسابقات به منظور ترويج فرهنگ مطالعه علمي حركت‌‏هاي ورزشي در بين اقشار جامعه است تا دوستداران فوتبال علاوه بر لذت تماشاي بازي‌‏هاي فوتبال جام جهاني به مطالعه سوابق و فعاليت هم تيم و برآورد توان هر يك از تيم‌‏هاي شركت كننده در جام جهاني نيز بپردازند.
صادقي تبار ، با بيان اين كه اين طرح براي اولين بار با اين وسعت اجرا مي‌‏شود ، گفت:كمك به توسعه تعامل مخاطب و رسانه ملي از طريق استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله اهداف اين طرح است.
مشاور معاون سازمان صدا وسيما ، تصريح كرد: پيش‌‏بيني مسابقات از طريق كد شناسه‌‏اي است كه به همراه سه عدد CD طلايي ، نقره و برنز جام طلايي در اختيار علاقه‌‏مندان قرار مي‌‏گيرد و هر فرد با كد شناسه منحصر به فرد مي‌‏تواند با پيش‌‏بيني نتيجه و بازي ، نتايج تيم ملي كشورمان تيم‌‏هاي سوم و چهارم ، نايب قهرمان و قهرمان از طريق تلفن ثابت ، همراه SMS و اينترنت در مسابقات جام طلايي شركت كرده و با پيش‌‏بيني صحيح خود ، علاوه بر حضور در يك حركت ورزش ملي ، از جوايز ارزشمند برخوردار شوند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ، در پايان با اظهار اميدواري از اين كه اين طرح مي‌‏تواند الگوي موفقي براي توسعه ارتباط رسانه ملي و مخاطبين باشد ، افزود: مراسم اهداء جوايز برندگان اين مسابقه پس از پايان مسابقات از شبكه سوم سيما پخش خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016