جمعه 29 اردیبهشت 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"گوگل" خدمات تصاوير ويديويي خود را متحول كرد، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۲۹‬


شركت "گوگل" در اقدامي جديد خدمات ويديويي خود را كه در آن كاربران مي‌توانند تصاوير ويديويي خود را براي گوگل ارسال كرده و خود از ميليونها تصوير ويديويي موجود بازديد كنند، متحول كرده است.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس،شركت "گوگل" هم‌اكنون شيوه ارسال(آپ لود) تصاوير ويديويي را در مقايسه با قبل تسهيل كرده و با افزودن امكانات جديد تلاش مي‌كند تعداد كاربران خدمات ويديويي خود را از تعداد كاربران محبوب‌ترين وب سايت فعلي ارائه‌دهنده خدمات ويديويي به نام "يوتيوب" (‪ ،(YouTube.com‬بالا ببرد.

تا پيش از اين كاربران براي ارسال فايل‌هاي ويديويي خود براي سرورهاي شركت "گوگل" مجبور بودند ابتدا نرم‌افزار كوچكي را دانلود كنند كه در خدمات جديد ديگر نيازي به اين كار نيست.

به علاوه، درگذشته هنگامي كه كاربر يك فايل ويديويي را براي گوگل ارسال مي‌كرد، اين فايل در حدود ‪ ۲۴‬ساعت بعد در خدمات ويديويي گوگل قابل مشاهده بود، اما هم‌اكنون بلافاصله پس از ارسال هر فايل ويديويي توسط يك كاربر، همه كاربران اين خدمات مي‌توانند آن را تماشا و دريافت كنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هم‌اكنون شركت كوچك "يوتيوب" موفق شده است با ارايه خدماتي مشابه، به يكي از پربازديدكننده ترين وب سايتهاي اينترنت تبديل شده و علاقه‌مندان فراواني را به سوي خدمات خود جلب كند به طوري كه در حال حاضر كاربران اينترنت روزانه بيش از ‪ ۴۰‬ميليون فايل ويديويي را در اين وب سايت تماشا مي‌كنند.





















Copyright: gooya.com 2016