چهارشنبه 17 خرداد 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افتتاح اولين وب سايت تبليغات پيکسلی تغيير پذير در ايران، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

اولين وب سايت فروش تبليغات پيکسلی به صورت تغيير پذير در ايران آغاز به کار کرد.
به گزارش ايلنا، پيش از اين ، وب سايت‌‏های تبليغات پيکسلی ديگری نيز در ايران شروع به فعاليت کرده‌‏اند که به دليل پيروی محض از روش اوليه تبليغات پيکسلی ، امکان تغييرات پيکسل‌‏ها را به خريداران نمی‌‏دهند . اين نقيصه در PIXELS.IR برطرف شده و خريداران پيکسل‌‏های تبليغاتی می‌‏توانند هر ماه تصاوير و اطلاعات پيکسل‌‏های خود را تغيير دهند.
اين کار علاوه بر ايجاد جذابيت مجدد برای بازديدکنندگان سايت ، اين امکان را به تبليغ کنندگان می‌‏دهد که هر ماه همان فعاليت و محصولات قبلی و يا فعاليت و محصولات جديدترشان را تبليغ کنند.
از ديگر ويژگی‌‏های اين وب سايت می‌‏توان به در اختيار گذاشتن امکان بزرگ‌‏نمايی به بازديدکنندگان ، درج مشخصات تبليغ‌‏کنندگان در فهرستی جداگانه که قابليت مرتب سازی دارد ، تضمين بازگرداندن مبالغ پرداختی تا ۵ سال و سرويس‌‏های ارزش افزوده ديگر نام برد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهم‌‏ترين هدف اين وب سايت، شکستن رکورد زمانی تکميل اولين سايت پيکسلی جهان WWW.MILLIONDOLLARHOMEPAGE.COM است که موفق شده در ۱۳۹ روز تمام پيکسل‌‏های سايت خود را بفروشد.
PIXELS.IR در صورتی که بتواند تا تاريخ ۲۲ شهريور ماه ۱۳۸۵ تمام پيکسل‌‏های سايت خود را بفروشد ، موفق به شکستن رکورد زمانی سايت مذکور می‌‏شود.
هم‌‏اکنون حدود ۱۰۰ روز برای شکستن رکورد جهانی ، زمان باقی مانده است.





















Copyright: gooya.com 2016