چهارشنبه 17 خرداد 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"ياهو" وب سايت جديد خدمات ويديويی خود را راه‌اندازی کرد، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۱۷‬

شرکت "ياهو" وب سايت جديدی را ويژه جستجوی فايلهای ويديويی و همچنين به اشتراک‌گذاری اين فايلها راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سايت اينترنتی "پی‌سی‌ورلد"، خدمات جديد "ياهو" با خدمات مشابهی که پيش از اين شرکتهای "گوگل"،ای او ال" و "مايکروسافت" ارائه کردند و همچنين با وب سايت مشهور خدمات ويديويی "يوتيوب" و همچنين وب سايت "مای‌اسپيس" رقابت می‌کند.

هم‌اکنون بازديدکنندگان از وب سايت "ياهو" می‌توانند در ميان انبوه تصاوير ويديويی که بر اساس موضوع مرتب شده‌اند به جستجو و دريافت فايلها و کليپ‌های ويديويی مورد علاقه خود پرداخته و همچنين فايلهای ويديويی خود را به اين وب سايت جديد ارسال کنند.

بازديدکنندگان از اين وب سايت می‌توانند تصاوير ويديويی را بدين ترتيب مشاهده و امتياز بندی کرده و با استفاده از نرم‌افزار "ياهو ويديو پلير" همين تصاوير را در وب سايت و يا وبلاگ خود قرار دهند.

هم‌اکنون وب سايت جديد "ياهو" تصاوير ويديويی را با موضوعاتی از قبيل موسيقی، اخبار، ورزش و ساير موارد از اين قبيل، دسته بندی کرده و به صورت رايگان در اختيار کاربران قرارداده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محبوبيت خدمات ويديويی آن‌لاين در ماه‌های اخير رشد فراوانی داشته و هم‌اکنون تمامی شرکتهای دارای موتورهای جستجوی معروف به ارايه خدمات ويديويی نيز روی آورده‌اند.

در اين ميان، دو سايت نسبتا تازه‌وارد يعنی "يوتيوب" و "مای‌اسپيس" در اين زمينه به موفقيت چشمگيری دست يافته به طوری که اين دو شرکت هم‌اکنون به ترتيب ‪ ۴۳‬و ‪ ۲۴‬درصد از کل بازديدهای کاربران از وب سايتهای ارايه دهنده خدمات ويديويی را به خود اختصاص داده و "ياهو"، "ای او ال"، "ام اس ان" و "گوگل" هر کدام کمتر از ‪ ۱۰‬درصد از اين بازار را در اختيار دارند.





















Copyright: gooya.com 2016