دوشنبه 5 تیر 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويژگی های سخت افزاری ويستا ‪،۳‬ ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۴/۰۵‬

بر اساس گزارش‌هاي اعلام شده شركت مايكروسافت در تلاش است تا نسخه جديد ويندوز خود را روانه بازار كند.

به گزارش سايت ايتاليايي ‪ ،KATAWEB‬اين نسخه جديد با ويژگي دانلود شدن به كاربران اجازه مي‌دهد تا به راحتي در رايانه‌هاي شخصي خود بتوانند از اين ويندوز استفاده كنند.

رايانه‌هاي خاص با توانايي و قدرت مشخص قابليت استفاده از نسخه جديد ويستا را دارا هستند.

بر اين اساس با ورود هر نسحه از اين نسل ويندوزها به شركت‌هاي رايانه‌اي به كاربران اجازه داده مي‌شود تا سيستم‌هايي را خريداري كنند كه با نسخه‌هاي جديد مطابقت داشته و تمام ويژگي‌هاي لازم را براي نصب و استفاده از آن را دارا باشند.

شركت مايكروسافت در اين نسخه سعي دارد حداقل و متعادل‌ترين معيارهاي لازم را به عموم اعلام كند.

يكي از تحولات اساسي و بنيادي در ويندوز ويستا آن است كه شركت مايكروسافت باكس‌هاي مشخص و آشنا و آيكن‌هاي موجود در دسك تاپ را همانند بازي‌هاي رايانه‌اي روي سي دي در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

سيستم‌هايي مي‌توانند از اين سي دي‌ها استفاده كنند كه كارت گرافيكي با حافظه مشخص و معين دارند و تحولات و تغييرات ايجاد شده توسط ويستا به صداها و شبكه‌هاي ارتباطي يا ديگر دستگاه هاست.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





شركت مايكروسافت ويستا را در ‪ ۶‬نخسه طراحي كرده كه سه نسخه آن مختص كاربران خانگي، دو نسخه شركت‌ها و يكي براي بازار قابل استفاده است.

اين شركت برنامه‌اي را تحت عنوان ‪ GETREADY‬را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد كه رايانه‌هاي آنها بدون تغيير مي‌تواند از ويستا استفاده كند و يا نيازمند افزايش حافظه اصلي، كارت گرافيكي و يا يك رايانه جديد است.





















Copyright: gooya.com 2016