چهارشنبه 8 شهریور 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت فروش نرم‌افزار ويندوز ويستا اعلام شد، ايرنا

تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۶/۰۸‬

براساس قيمت‌های فهرست شده در وب سايت خرده فروشی اينترنتی آمازون دات کام ، شرکت مايکروسافت بهای نسخه سيستم عامل ويندوز ويستا را ‪ ۲۳۹‬دلار تعيين کرده است که اميدوار است با استقبال گسترده مصرف‌کنندگان روبرو شود.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس از سياتل، آمازون دات کام که دريافت پيش سفارش برای ويستا را شروع کرده است بهای دو نسخه ديگر را نيز فاش کرده است. اين قيمت‌ها نظير قيمتی است که مايکروسافت در حال حاضر برای نسخه‌های مشابه ويندوز ايکس پی اعلام کرده است براساس اعلام آمازون دات کام، نسخه "ويندوز ويستا بيزينس" ‪ ۲۹۹‬دلار است که با بهای ويندوز ‪ XP professional‬برابری می‌کند.

نسخه ويندوز ويستا ‪ ۱۹۹ home basic‬دلار برابر با ويندوز ‪ XP home‬است.

اما مايکروسافت اميدوار است ويندوز ‪ vista premium‬که قابليتهای سرگرم کننده مانند توانايی ضبط تلويزيونی زنده را دارد با استقبال بيشتر مصرف کنندگان روبرو شود. قيمت اين نسخه ‪ ۲۳۹‬دلار اعلام شده است.

همين قابليت در نسخه ‪ media center‬ويندوز ايکس پی موجود است.

اين شرکت همچنين اميدوار است نسخه ديگر ويستا موسوم به ‪ ultimate‬را نيز به فروش برساند. اين نسخه برای مصرف‌کنندگان خانگی تهيه شده است که می‌خواهند با آن کار هم انجام دهند و بهای آن ‪ ۳۹۹‬دلار اعلام شده است.

قيمت‌های اعلام شده در وب سايت آمازون دات کام برای کاربرانی است که می خواهند خود اقدام به خريد اين سيستم عامل کنند. بسياری از مصرف کنندگان ويندوز را به عنون بخشی از خريد جديد رايانه تهيه می‌کنند.

شرکت مايکروسافت از اظهار نظر در مورد قيمت‌ها خودداری کرده است.

کوين کاتز مدير واحد مشتری ويندوز مايکروسافت گفت اين شرکت هنگامی که يک نسخه آزمايشی تقريبا کامل يعنی ‪ release candidate ۱‬را تا اواخر سپتامبر منتشر کرد قيمت‌ها را نيز به طور رسمی اعلام خواهد کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





سين ساندول سخنگوی آمازون دات کام گفت دو يا سه هفته پيش با درخواست مصرف‌کنندگان ، دريافت پيش سفارش را آغاز کرد. وی افزود اين قيمت‌ها از آخرين فهرست قيمت‌هايی است که مايکروسافت ارايه کرده است. وی در مورد صحت قيمت‌ها ابراز اطمينان کرد.

وی افزود آمازون دات کام در مورد زمان انتشار ويستا مطمئن نيست.

زمان انتشار ويستا ‪ ۳۰‬ژانويه اعلام شده است. ساندول اين تاريخ را براساس اظهارات مايکروسافت که قصد دارد نسخه مصرف‌کنندگان ويندوز را ماه ژانويه عرضه کند تخمينی دانست.

مايکروسافت قصد دارد ويستا را در ماه نوامبر در اختيار مشتريان تجاری بزرگ بگذارد و در ماه ژانويه به بازار عرضه کند.

به گفته تحليل گران قيمتهای اعلام شده برای محصولات مايکروسافت درآمد زيادی نصيب اين شرکت خواهد کرد.

نشانی اينترنتی آمازون دات کام و مايکروسافت ويستا به اين شرح است:


‪Amazon.com: http://www.amazon.com‬ ‪Microsoft Vista: http://www.microsoft.com/windowsvista





















Copyright: gooya.com 2016