جمعه 19 آبان 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فناوری تازه "ارتباط تلفنی رايگان با همه نقاط جهان" در اسپانيا معرفی شد، ايرنا

مادريد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۸/۱۹‬

چهل‌و ششمين نمايشگاه بين‌المللی رايانه، چندرسانه‌ای و ارتباطات اسپانيا موسوم به "سيمو ‪ "۲۰۰۶‬که اين روزها در مادريد برپا است، فناوری رايانه‌ای تازه‌ای را معرفی کرده است که با استفاده از آن، می‌توان بطور رايگان به همه نقاط جهان تلفن زد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در ميان ‪ ۶۲۶‬شرکت حاضر در نمايشگاه سيمو که کار خود را از روز دوشنبه گذشته آغاز کرده است، شرکت"اسکايپ" تلفن‌های بی‌سيمی را به نمايش گذاشته است که از طريق برقراری ارتباط با
اينترنت،امکان تماس رايگان با تمام دنيا را برقرار می‌کند.

برای استفاده از اين محصول که بنا به اعلام مسئولان شرکت مزبور، در مدت کوتاهی در اسپانيا، سه ميليون مشترک يافته است، تنها می‌توان با يک گوشی تلفن همراه که دارای قابليت دريافت اينترنت بيسيم ‪ Wi-Fi‬باشد، با رايانه شخصی ارتباط برقرار کرد و از اين طريق، با دوستان و بستگان خود در هرکجای دنيا که رايانه در اختيار داشته باشند، بطور رايگان صحبت کرد.

بااين سيستم،امکان برقراری تماس با تلفن ثابت يا همراه نيز امکان پذير است اما چنين کاری، اندکی هزينه دارد. بطور مثال، برای تماس از اسپانيا با يک تلفن همراه در تهران با اين شيوه، بايد مبلغ ‪ ۱۰‬سنت يورو در دقيقه پرداخت کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





مسئولان شرکت يادشده اين روزها در همه سالنهای نمايشگاه سيمو، گوشی‌های فناوری تازه خود را در دست دارند تا آن را به علاقه‌مندان معرفی کنند و از آنجا يک تماس تلفنی آزمايشی رايگان نيز داشته باشند.

اين دستاورد، قطعا برای شرکتهای مخابرات خوشحال‌کننده نيست اما مردم بسياری را که دوستان و بستگان فراوانی در کشورهای مختلف جهان دارند، شادمان خواهد کرد.

سيمو که در محل دائمی نمايشگاههای مادريد بر پااست، روز يکشنبه آينده به کار خود پايان می‌دهد.





















Copyright: gooya.com 2016