یکشنبه 2 اردیبهشت 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايکروسافت: تا سال ‪ ۲۰۱۵‬يک ميليارد نفر به کاربران رايانه می‌افزاييم، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۲/۰۱‬
جامعه اطلاعاتی. رايانه. کاربر.

"مايکروسافت" اعلام کرد اين شرکت تلاش می‌کند تا سال ‪ ۲۰۱۵‬تعداد کاربران رايانه‌ها را در جهان دو برابر کند و از يک ميليارد نفر کنونی به دو ميليارد نفر برساند.

به گزارش خبرگزاری رويترز، مايکروسافت به عنوان بزرگترين توليدکننده نرم افزارهای رايانه‌ای در جهان همچنين اعلام کرد برای محقق شدن هدف ياد شده، قيمت فروش نرم‌افزارهای خود به دولتهای کشورهايی را که به صورت رايگان رايانه در اختيار کودکانشان قرار می‌دهند، به ميزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

"بيل گيتس" رييس شرکت مايکروسافت روز پنج شنبه با اعلام خبر فوق در يک کنفرانس خبری در شهر پکن گفت اين شرکت يک بسته نرم‌افزاری جديد به نام "مجموعه خلاقيت دانش آموزی مايکروسافت"(‪Suite Microsoft Student‬ ‪ (Innovation‬را به قيمت سه دلار به دولتهايی می‌فروشد که در کشورشان به دانش‌آموزان مقاطع دبستان و راهنمايی خود رايگان رايانه می‌دهند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"مجموعه خلاقيت دانش آموزی مايکروسافت" (‪Suite Microsoft Student‬ ‪ Innovation‬شامل نگارشهای خلاصه شده سيستم عامل "ويندوز اکس پی" و مجموعه نرم افزاری "آفيس" و چندين نرم افزار ديگر شرکت مايکروسافت خواهد بود و فروش آن از نيمه دوم سال ‪ ۲۰۰۷‬آغاز خواهد شد.

در حال حاضر در بسياری از کشورهای در حال توسعه که قانون کپی رايت به شکل کامل اجرا نمی‌شود، نرم افزارهای شرکت "مايکروسافت" به صورت غير قانونی کپی برداری شده و با قيمتهايی بسيار کمتر از قيمت واقعی به فروش می‌رسند و شرکت مايکروسافت تلاش می‌کند از اين پس نرم افزارهای اصيل و ارزان خود را در کشورهای در حال توسعه جايگزين نسخه‌های غيرقانونی و کپی شده نرم‌افزارهای گران قيمت همين شرکت کند.

شرکت مايکروسافت هنوز نام کشورهايی را که برنامه فروش ارزان قيمت نرم افزار در آنها اجرا خواهد شد، اعلام نکرده است.





















Copyright: gooya.com 2016