سه شنبه 6 شهریور 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثبت‌نام نمايشگاه الکامپ آغاز شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات


ثبت‌نام از شرکت‌های متقاضی برای حضور در سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللی الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيک که در تاريخ ششم تا نهم آبان‌ماه جاری در محل دايمی نمايشگاه‌های بين‌المللی تهران برگزار می‌شود، با تخفيف ويژه آغاز شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ستاد خبری سيزدهمين نمايشگاه الکامپ اعلام کرد: شرکت سهامی نمايشگاه‌های بين‌المللی، به عنوان مجری سيزدهمين نمايشگاه الکامپ در راستای ارائه تسهيلات ويژه به متقاضيان تخفيفات ويژه برای شرکت‌های فعال در بخش رايانه در نظر گرفته است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر اساس اين گزارش شرکت‌های رايانه‌يی متقاضی برای شرکت در اين نمايشگاه می‌توانند از طريق اينترنتی به آدرس www.iranfair.com مراجعه و با پرکردن فرم‌های مربوطه ثبت‌نام کنند و يا با حضور در شرکت سهامی نمايشگاه‌های بين‌المللی ج.ا.ا. درخواست خود را ارائه کنند.

بنا بر اعلام، شرکت سهامی نمايشگاه‌های بين‌المللی ج.ا.ا. همچنين با ارائه تخفيفات ويژه هزينه هر مترمربع غرفه در بخش ارزی را به ۱۸۵ يورو بدون تجهيزات و ۲۰۰ يورو با تجهيزات کاهش داده است. اين درحالی است در نمايشگاه‌های هم راستا با الکامپ هزينه ارزی خريد غرفه متری ۲۶۰ يورو است.





















Copyright: gooya.com 2016