چهارشنبه 19 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارائه تختخواب مجهز به آی پاد و پخش کننده ويديو، مهر

دو توليدکننده لوازم خانگی شرکت کننده در نمايشگاه محصولات الکترونيکی مصرفی به ارائه يک تختخواب و يخچالی پرداخته اند که مجهز به فناوريهای نوين هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، از ميان توليدات آخرين نسل الکترونيکی که اين روزها در نمايشگاه محصولات الکترونيکی مصرفی ۲۰۰۸ (Ces) لاس وگاس عرضه شده اند، تازه ترين دستاوردهای لوازم خانگی با استقبال زيادی مواجه شده اند.

در حقيقت اين لوازم خانگی با فناوريهای نوينی سازگار شده اند که ويژگيها و عملکردهای جديدی به اين محصولات بخشيده اند.

يکی از اين محصولات، تختخوابی است که نه تنها برای خوابيدن مناسب است بلکه يک مرکز واقعی برای خواب است. اين تختخواب که "شب پرستاره" (Starry Night) نام دارد را شرکت Leggett Platt توليد کرده است. "شب پرستاره"، تختخوابی مجهز به "آی پاد" و "پخش کننده ويديو" است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس گزارش روزنامه تلگراف، از ديگر محصولات حاضر در اين نمايشگاه، يک يخچال جديد محصول شرکت Whirpool است. اين يخچال مجهز به يک "لوح رايانه شخصی بی سيم"، يک قاب عکس برای عکسهای ديجيتالی و يک سيستم صوتی برای پخش کننده MP۳ است.

يکی ديگر از لوازم خانگی بسيار جالب حاضر در اين نمايشگاه را شرکت Zoombak توليد کرده است. اين ابزار در حقيقت يک موقعيت ياب "جی پی اس" است که مجهز به قلاده بوده و برای استفاده سگها مناسب است.





















Copyright: gooya.com 2016