شنبه 22 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تب بازی های رايانه ای انتخابات رياست جمهوری آمريکا بالا گرفت، مهر

همزمان با نزديک شدن انتخابات رياست جمهوری ۲۰۰۸ آمريکا، نسخه های جديد بازيهای رايانه ای که موضوع اصلی آنها نامزدهای رياست جمهموری و انتخابات آمريکا است وارد بازار شده اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بيش از يک دهه است که انتخابات رياست جمهوری در آمريکا تبديل به يک موضوع مهم برای ساخت بازيهای رايانه ای شده است به طوری که هر چهار سال يک بار و با نزديک شدن به اين انتخاب اين گونه بازيها به سرعت وارد بازار می شوند و در هر دوره بر کيفيت شبيه سازی و جلوه های سه بعدی رايانه ای آن افزوده می شود.

يکی از معروفترين بازيها با موضوع انتخابات رياست جمهوری آمريکا بازی رايانه ای " President Forever" نام دارد. اين بازی از سال ۱۹۹۲ تقريبا در تمام دوره های رياست جمهوری آمريکا وارد بازار شده است و نسخه ويژه انتخابات سال ۲۰۰۸ آن نيز به تازگی وارد بازار شده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هدف از اين بازی انتخاب مناسب بهترين نامزد رياست جمهوری به عنوان رئيس جمهور است و از جنبه های بازی، President Forever يک شبيه سازی سه بعدی پيشرفته است و به بازيکن اين امکان را می دهد که تمام جنبه های استراتژی انتخابات را برای پيروزی نامزد مورد نظر خود کنترل کند.

همچنين کاربر می تواند علاوه بر بازی انتخابات رياست جمهوری آمريکا از سايت شرکت توليدکننده اين بازی، بازيهای مربوط به انتخابات در کانادا، آلمان، انگليس، استراليا و بريتيش کلمبيا را بارگذاری کند.

براساس گزارش Globe and Mail، از ديگر بازيهای رايانه ای با محتوای انتخابات رياست جمهوری آمريکا که برای انتخابات سال ۲۰۰۸ به روز شده اند می توان به Power Politics III و Fantasy Politics Usa اشاره کرد.





















Copyright: gooya.com 2016