شنبه 7 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایکروسافت کاربران XP را امیدوار کرد، همشهری

مدیر اجرایی مایکروسافت اعلام کرد این شرکت در مورد قطع فروش سیستم عامل ویندوز XP تجدید نظر مي‌كند.

به گزارش آسوشیتدپرس این تصمیم مایکروسافت به این معناست که کاربران این سیستم عامل می‌توانند امیدوار باشند در آینده هم خواهند توانست با پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم استفاده کنند. با این حال استیو بالمر گفت که بیشتر افرادی که امروزه کامپیوتر می‌خرند آن را با سیستم عامل ویستا می خرند و این یک حقیقت آماری است.

در مقابل اما طرفداران سیستم عامل شش ساله XP تبلیغات گسترده‌ای به راه انداخته‌اند تا از جمع‌آوری این سیستم که قرار است 30 ژوئن عملی شود جلوگیری کنند. این افراد وبلاگ‌های زیادی در اینترنت ایجاد کرده‌اند و با نوشته‌ها، تصاویر و درخواست‌های فراوان خواهان جلوگیری از جمع‌آوری این سیستم عامل شده‌اند. آن‌ها همچنین برتری‌های XP نسبت به ویستا را برگ‌نمایی کرده‌اند و از مردم در سراسر جهان خواسته‌اند به این تصمیم مایکروسافت اعتراض کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بالمر اما افرادی را که کامپوترهایی با سیستم عامل XP می‌خرند کاربرانی از دنیای آی‌تی معرفی کرده است که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ماشین‌های قدیمی خود مشکل دارند. تا کنون 160 هزار نفر در سراسر جهان درخواست حفظ فروش XP را که به صورت آنلاین در اینترنت وجود دارد امضا کرده‌اند و از مایکروسافت خواسته‌اند تا عرضه نسخه بندی ویندوز که قرار است طبق برنامه در سال 2010 انجام گیرد به فروش XP ادامه دهد.





















Copyright: gooya.com 2016