چهارشنبه 12 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيش از ۶۳۷ ميليون کاربر اينترنت از مرورگرهای قديمی استفاده می کنند، مهر

محققان سوئيسی با همکاری کارشناسان گوگل در تحقيقات خود نشان دادند که بيش از ۶۳۷ ميليون نفر در سراسر دنيا برای جستجو در اينترنت از مرورگرهايی استفاده می کنند که اغلب قديمی و بنابراين ناامن هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بررسيهای محققان پلی تکنيک زوريخ با همکاری کارشناسان گوگل حاکی از آن است که بيش از ۶۳۷ ميليون نفر از کاربران اينترنت از برنامه های وب مروگری استفاده می کنند که قديمی بوده و به روز نشده اند و بنابراين به طور بالقوه ناامن هستند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محققان موسسه تکنيک انفورماتيک و شبکه های ارتباطات پلی تکنيک زوريخ با بررسی کاربرانی که برای جستجو وارد سرورهای گوگل شده بودند موفق شدند با محاسبه تعداد برنامه های جستجويی که آخرين نسخه آنها به روز نشده اند به اين آمارها دست يابند.

براساس گزارش وب نيوز، اين آمارها نشان می دهد که از آغاز ژوئن امسال به طور متوسط ۱/۵۹ درصد از کاربران اينترنت از تازه ترين نسخه های مرورگرهای خود استفاده کرده اند.

در اين ميان بهترين نتايج از کاربران مرورگر فايرفاکس موزيلا به دست آمد به طوری که ۲/۹۲ درصد از آنها از برنامه های به روز شده استفاده کرده اند.

کاربران مرورگر سافاری اپل با ۳/۶۵ درصد در رتبه دوم قرار گرفتند و کاربران اينترنت اکسپلورر مايکروسافت با ۵/۵۲ درصد در جايگاه سوم ايستادند.

اين تحقيق نشان می دهد که بيش از ۶۷۳ ميليون وبگردی که وارد سرورهای گوگل شده اند دارای برنامه های به روز نشده و ناامن هستند.





















Copyright: gooya.com 2016