سه شنبه 1 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک شهر واقعی روی گوگل ارث مجازی شد، مهر

گوگل به منظور آزمايش نسخه جديد نرم افزار سرويس گوگل ارث خود شهری واقع در کانادا را به صورت کاملا سه بعدی عرضه کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، "نانايمو" شهری با ۷۸ هزار ساکن واقع در جزيره ونکوور در ايالت بريتيش کلمبيا است. گوگل نسخه جديدی از سرويس گوگل ارث را عرضه کرده است که در اولين آزمايش خود اين شهر را به صورت کاملا سه بعدی روی وب قرار داده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همکاری ميان گوگل و "نانايمو" پيشينه ای عميق دارد. در حقيقت اين شهر کانادا به دليل استفاده زياد از سرويس "گوگل مپس"(نقشه های گوگل) رکورد بيشترين تعداد عرضه خدمات ديجيتالی را که يک شهر می تواند به شهروندان خود ارائه کند به ثبت رسانده و اکنون نيز با کمک نسخه ۴.۳ نرم افزار "گوگل ارث" تبديل به اولين شهر واقعی کاملا سه بعدی شده دنيای وب شده است.

تمام جزئيات اين شهر شامل نقشه های الکترونيکی، شبکه فاضلاب، عکسهای هوايی ساختمانها و تصاوير تمام مراکز تجاری از اين پس روی گوگل ارث به صورت سه بعدی قابل جستجو هستند و قرار است تمام اين اطلاعات از سال ۲۰۰۹ کاملا به روز شوند.

براساس گزارش تايم، در ميان تمام سرويسهايی که به زودی در گوگل ارث درمورد اين شهر عرضه می شود امکان بازديد مجازی از تمام رستورانها، مراکز خريد و محله های آن است.

به گفته رئيس اداره فناوری "نانايمو"، تبديل شدن اين شهر به اولين شهر کاملا سه بعدی دنيا می تواند در جلب توريست کاربردهای بسياری داشته باشد.





















Copyright: gooya.com 2016