جمعه 30 ارديبهشت 1384

نخستين شماره ماهنامه تخصصي "بازيگري" منتشر شد، ايسنا

بازيگري

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

نخستين شماره ي ماهنامه ي سينمايي «بازيگري» ويژه ارديبهشت ماه ‌٨٤ منتشر شد.

به گزارش ايسنا، در نخستين شماره اين ماهنامه كه صاحب امتياز و مدير مسئول آن، محمدرضا باباگلي است،‌اخبار گوناگون خارجي و داخلي گپ كوتاهي با حبيب دهقان‌نسب، يادواره‌اي از جميله شيخي، گفت وگو با سيدسعيد رحماني،‌فيلمنامه‌نويس سريال «سايه آفتاب» درباره بازي حامد بهداد، پژمان بازغي و ... منتشر شده است.

بررسي فيلم «گل يخ» از منظر بزيگري، مروري بر نقش‌ها و حضور بازيگران در آخرين فيلم سيدني پولاك، «مترجم» تحليل بازيگران از شخصيتها و فيلم «نزديك‌تر» آخرين ساخته مايك نيكولز با «اصول مقدماتي بازي در مقابل دوربين» و ... از مطالب اين ماهنامه است.

همچنين به بهانه تولد ژان پل بلوندو مطلبي با عنوان «ضد قهرمان» بازنده يا برنده در اين مجله منتشر شده است ضمن اينكه به بهانه فيلم «كوچولوي ميليون دلاري» گفت‌وگويي از مورگان فريمن با عنوان به هم ريخته تصوير ذهني بازيگر از نقش در شماره به چاپ رسيده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نخستين شماره مجله «بازيگري» با مديريت هنري علي سميعي‌مقدم و با همكاري ونداد الوندي‌پور، البرز اوستا، محمدرضا باباگلي، رامتين شهبازي، مجيد صدقي، اميد نجوان و فريبا هادوي منتشر شده است.به گزارش ايسنا،در بخشي از سرمقاله اين مجله ضمن اشاره به روند انتشار اين نشريه و مشكلات گوناگون آن در يك پروسه ‌٥/٥ ساله عنوان شده اين مجله قصد دارد به بازيگري بپردازد مقوله‌اي كه تا به حال به اندازه كافي به آن توجه نشده و بر همين اساس معيار ارزش‌گذاري سينما در اين مجله، فيلم خوب و بازي خوب است.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22938

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نخستين شماره ماهنامه تخصصي "بازيگري" منتشر شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016