پنجشنبه 9 تير 1384

پرويز پرستويي و عادل فردوسي‌پور با هم "فوتبال" گزارش مي کنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر


عادل فردوسي‌پور، كارشناس و گزارشگر فوتبال با گروه اجرايي نمايش «فنز» به نويسندگي و كارگرداني محمد رحمانيان همكاري كرد.

به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، فردوسي‌پور عصر ديروز در مجموعه‌ي تئاتر شهر حضور يافت و بخش‌هايي از نمايش كه مربوط به گزارش فوتبال است با صداي او در اتاق صداي تئاتر شهر ضبط شد.

فردوسي پور با اظهار خرسندي از همكاري با اين گروه نمايشي گفت: به هر حال همكاري با يك گروه تئاتر بسيار جالب است و نكته مثبت اين تجربه اين است كه همه‌ي اعضاي اين گروه فوتبالي هستند.

وي با اشاره به تفاوت اين نوع گزارشگري به ايسنا گفت: به هر حال گزارشگري و فوتبال براي تئاتر بسيار متفاوت و سخت‌تر است چون هنگام گزارشگري عادي،‌بازي را مي‌بينيم و گزارش مي‌كنيم اما در اينجا بازي را نمي‌ديدم و بايد همه چيز را در ذهن خود تصور مي‌كردم البته قبلا فيلم كار را ديده بودم و تا حدودي با فضا آشنا بودم.

وي در پايان گفت: اميدوارم كار اين گروه را خراب نكرده باشم و از نتيجه كار راضي باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذكر است نمايش «فنز» درباره‌ي يك خانواده‌ي انگليسي است كه همگي از طرفداران متعصب تيم منچستر يونايتد هستند. پرويز پرستويي در اين نمايش نقش برادر بزرگتر را ايفا مي‌كند كه گزارشگر راديو است.به گزارش ايسنا، بعد از ضبط قطعات مربوط به گزارش‌ فردوسي‌پور، قطعات مربوط به گزارش پرستويي هم در اتاق صداي تئاتر شهر ضبط شد.

نمايش «فنز» از نيمه تير ماه در تالار چهارسو به روي صحنه مي‌رود كه در آن علاوه بر پرويز پرستويي،‌ترانه عليدوستي،‌حبيب رضايي، مهتاب نصيرپور و احمد مهران‌فر به ايفاي نقش مي‌پردازند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25429

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرويز پرستويي و عادل فردوسي‌پور با هم "فوتبال" گزارش مي کنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016