يكشنبه 10 مهر 1384

پیام کميته نجات آثار باستانی دشت پاسارگارد به ایرانیان در سراسر جهان، ساعتی از وقت خود را برای جلوگيری از يک فاجعه بزرگ بگذارید!

کميته نجات آثار باستانی دشت پاسارگارد روز مهرگان را در هفدهم مهر، که مصادف با يکشنبه 9 اکتبر است، به عنوان روز آشنا کردن مردمان و گرفتن امضاء انتخاب کرده است. در اين روز کميته های محلی نجات آثار باستانی دشت پاسارگاد در مقابل موزه ها يا کتابخانه های شهرهای مختلف ميزی برای جمع کردن امضا خواهند گذاشت.
اگر شما در شهرخود کميته ای نداريد می توانيد شخصاً به راهنمايي افراد کشوری که در آن زندگی می کنيد اقدام کنيد. شما می توانيد پوستر کميته نجات را بر روی کامپیوتر خود پياده و آن را تکثير کرده و در مقابل موزه يا کتابخانه عمومی شهر خود به دست افراد بدهيد و از آنها بخواهيد که نامه سرگشاده کمیته را امضا کنند.
کسانی که در ايران هستند نیز می توانيد متن فارسی نامه سرگشاده را تکثير کرده و آن را به دوستان و اقوام خود بدهند و آنها را برای امضا کردن راهنمايي کنند. ورقه های امضاء را می توانید برای کمیته فکس یا ای ـ میل کنید.
صرف کردن چند ساعتی وقت در روز مهرگان ارزش اين را دارد تا چند تن از مردمان جهان از فاجعه ای که در شرف وقوع است آگاه شوند. شرکت در عمليات نجات آثار باستانی پاسارگاد وظيفه ملی، فرهنگی و انسانی همه ی ما است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پوستری که قابل تکثير است را از اینجا تهیه کنید: به فارسی به انگلیسی

وسائل ارتباط برای کسب اطلاعات بيشتر و رساندن امضاء ها به ما:
Fax: 509-352-9630
Admin@savepasargad.com
Info@savepasargad.com

کمیته بین المللی برای نجات آثار باستانی دشت پاسارگاد

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016