يكشنبه 16 مهر 1385

بازيگران ايراني مورد نظر كارگردان فرانسوي، نتوانستند او را در اجراي اين پروژه همراهي كنند، ايسنا

بازيگران ايراني مورد نظر ژيلبرت تساي، كارگردان فرانسوي كه قصد دارد نمايش "يك شب در كتابخانه" را اجرا كند نتوانستند او را در اجراي اين پروژه همراهي كنند.

به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، تساي كه چندي پيش براي برگزاري يك كارگاه آموزشي بازيگري به ايران سفر كرده بود، علاقه‌مند بود كه نمايش "يك شب در كتابخانه" را با حضور بازيگراني چون پرويز پورحسيني، رضا كيانيان، فاطمه معتمدآريا و بابك حميديان اجرا كند اما هيچ يك از اين بازيگران نتوانستند در اين پروژه او را همراهي كنند.

رضا كيانيان درباره عدم حضورش در اين نمايش به ايسنا گفت: از آنجا كه با خانم تساي قراردادي نداشتم، براي يك كار ديگر قرارداد بستم بنابراين ديگر نتوانستم در اين نمايش به ايفاي نقش بپردازم.

در همين رابطه فاطمه معتمدآريا هم به ايسنا گفت: تا اواسط هفته گذشته قرار بود در اين نمايش بازي كنم، اما چون همزمان با اين نمايش، سرگرم كار در پروژه ديگري هستم نتوانستم ميان زمان انجام هر دو پروژه، هماهنگي لازم را ايجاد كنم بنابراين ناچار شدم از حضور در اين پروژه انصراف دهم.

بابك حميديان هم كه ديگر بازيگري است كه از شركت دراين پروژه انصراف داده است به ايسنا گفت: هميشه آرزو داشتم در كنار بازيگراني چون پرويز پورحسيني، رضا كيانيان و فاطمه معتمدآريا بازي كنم اما متاسفانه به دليل همزمان شدن اين پروژه با يك پروژه تصويري‌ام، نتوانستم در اين نمايش حضور داشته باشم.

حميديان كه بعد از بازي در نمايش "با دهان بند سكوت" به كارگرداني رضا حداد، در هيچ نمايش ديگري حضور نداشته است گفت: هر چند به بازي در صحنه تئاتر بسيار علاقه‌مندم اما متاسفانه فضاي فعلي تئاتر به گونه‌اي نيست كه رغبتي براي حضور در آن داشته باشم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته حميديان به دنبال انصراف اين سه بازيگر از حضور در اين نمايش، پرويز پورحسيني هم از شركت در اين پروژه انصراف داد.

بنا بر اين گزارش، ژيلبرت تساي قصد دارد با بازيگران ديگري وارد گفت‌وگو شود.

نمايش "يك شب در كتابخانه" همزمان با عيد سعيد فطر به مدت يك هفته در كتابخانه ملي ايران روي صحنه خواهد رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31684

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازيگران ايراني مورد نظر كارگردان فرانسوي، نتوانستند او را در اجراي اين پروژه همراهي كنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016