يكشنبه 12 آذر 1385

عالی‌ترين نشان دولت مکزيک به جمشيد بايرامی، عکاس ايرانی اعطا می‌شود، ايسنا

- جمشيد بايرامی در بخش مراقب‌های ويژه بستری شد

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - هنرهای تجسمی


با برپايی نمايشگاهی چهار روزه در سفارت مکزيک، عصر امروز - يک‌شنبه ۱۲ آذر- عالی‌ترين نشان دولت مکزيک - نشان لياقت - به جمشيد بايرامی اعطا می‌شود. اين درحالی است که هنرمند عکاس ايرانی به‌دليل عوارض ناشی‌ از فشار عصبی و حمله‌ی قلبی از دو روز گذشته، در بخش مراقبت‌های ويژه‌ی بيمارستان خاتم‌الانبيا (ص) - تهران - بستری است.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ۵۰ تابلوی عکس اين عکاس مستند اجتماعی که گفته می‌شود تاکنون نمايش داده نشده‌اند، با موضوع حج، نماز و محرم از سوی بخش فرهنگی سفارت مکزيک به‌نمايش درمی‌آيند و قرار است دولت اين کشور به دليل پرداخت بايرامی در عکس‌هايش به‌موضوع نيايش، از وی تجليل کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حضور بايرامی در مراسمی که تا ساعاتی ديگر در محل سفارت مکزيک برگزار می‌شود، به دستور پزشک معالج مبنی بر مرخص شدن وی از بيمارستان بستگی دارد.

گويا سفير مکزيک اعلام کرده است در صورتی‌که بايرامی نتواند به اين مراسم بيايد، در ميهمانی ديگری نشان لياقتش را به وی اهدا می‌کند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32304

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عالی‌ترين نشان دولت مکزيک به جمشيد بايرامی، عکاس ايرانی اعطا می‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016