سه شنبه 3 بهمن 1385

قطب‌ الدين صادقی نمايش "يادگار زريران" را ارديبهشت ماه اجرا می‌کند، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر

قطب‌الدين صادقی نمايش «يادگار زريران» را از نيمه دوم ارديبهشت ماه سال آينده در تالار چهارسو اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ نمايش «يادگار زريران» که صادقی، ‌خود متن آن را نوشته است درباره‌ی يکی از قهرمانان اساطيری ايران است.

صادقی درباره‌ی گروه اجرايی اين نمايش گفت: هنوز در اين باره تصميم قطعی نگرفته‌ام،‌ البته مذاکراتی انجام شده که به نتيجه قطعی نرسيده است.

وی درباره‌ی وضعيت اجرای دو نمايش ديگر خود،‌ «مده‌آ» و «نبرد» که هر دو از نوشته‌های هاينرمولر، نمايشنامه‌نويس آلمانی هستند، گفت: به دليل بيماری‌ام، ‌تمرينات اين دو نمايش متوقف شد اما اميدوارم بتوانم از اواخر امسال، ‌تمرينات تکميلی کار را آغاز کنم.

به گزارش ايسنا،‌ قرار بود اين دو نمايش نيمه دوم امسال درخانه کوچک نمايش دانشکده هنر و معماری اجرا شوند که اجرای آنها تاکنون به تعويق افتاده است.

صادقی هم‌اکنون برای ضبط يک تله تئاتر تلويزيونی در سنندج به سر می‌برد.

اين نمايش تلويزيونی که «مرد ماه و راه» نام دارد، بر اساس يکی از منظومه‌های باستانی کردی نوشته شده و قرار است از سيمای استانی کردستان پخش شود.

در ساخت اين نمايش تلويزيونی بازيگرانی چون اميريل ارجمند، ليلا موسوی و منيره ملکی به عنوان طراح صحنه و لباس و جمعی از هنرمندان سنندج، صادقی را همراهی می‌کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته صادقی،‌ ضبط و توليد اين تله تئاتر يک ماه به طول می‌انجامد و پس از اين مدت او به تهران باز می‌گردد تا تمرينات نمايش‌های خود را آغاز کند.

لازم بذکر است: طبق اعلام قبلی مسوولين تئاتر شهر، تعميرات اين مجموعه‌ی از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود و مجموعه‌ی تئاتر شهر اواسط ارديبهشت ماه بازگشايی خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32622

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطب‌ الدين صادقی نمايش "يادگار زريران" را ارديبهشت ماه اجرا می‌کند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016