دوشنبه 16 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز درگيری نيروی نظامی با مردم در حوالی ميدان انقلاب، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : علی رغم حضور گسترده نيروهای ضد شورش درمناطق مرکزی شهر تهران و اطراف دانشگاه تهران و همچنين هشدارهای پليس در روزهای گذشته، گزارش های رسيده از تهران حکايت از درگيری پراکنده در اين مناطق است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار جرس، از ساعتی پيش درخيابان انقلاب تقاطع طالقانی درگيری های پراکنده ای بين گروههای مردم و نيروهای نظامی روی داد که پليس برای پراکنده کردن مردم به باتوم و گازاشک آور متوسل شد.

در پياده روهای جنوبی خيابان انقلاب و روبه روی دانشگاه تهران نيز نيروهای نظامی دو زن ميانسال را که پارچه سبز به کيف دستی خود آويخته بودند را با خشونت دستگير و آنها را به ون های مستقر شده پليس منتقل کردند.

در مقابل پارک دانشجو و در محوطه تئاتر شهر نيز صدها مامور ضد شورش تجمع کرده اند.

همچنين بنا به مشاهدات عينی خبرنگار جرس بيش از سی اتوبوس با پلاک های شهرستان در خيابانهای اطراف دانشگاه تهران حضور دارد که احتمالا نيروهای لباس شخصی و بسيجی را از ديگر شهرستانها به نقاط مرکزی شهر منتقل کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016