دوشنبه 16 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گسيل نيروهای سپاه و بسيج به دانشگاه تهران برای اجرای برنامه نمايشی، اميرکبير

از آغاز صبح امروز نيروهای سپاهی و بسيجی که با اتوبوس از شهرهای اطراف به تهران منتقل شده اند، در مقابل دانشگاه تهران حاضر شدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير انتقال اين نيروها برای جلوگيری از هرگونه تجمع اعتراضی در دانشگاه تهران و اجرای نمايشی به عنوان "حمايت دانشجويان از ولايت" انجام شده است. همزمان از صبح درب دانشگاه تهران در خيابان انقلاب بسته شده و با کشيدن پارچه و پرچم محوطه دانشگاه از ديد عابرين پوشانده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نيروهای بسيجی و سپاهی با انواع پرچم ها و امکانات صوتی و تصويری برای اجرای نمايش به مقابل دانشگاه تهران انتقال داده شدند و همزمان دوربين های صدا و سيما برای تصويربرداری از آنان در محل حاضر شده اند.

با اين وجود دانشجويان دانشگاه تهران از صبح امروز تجمع اعتراضی خود به مناسبت روز دانشجو را برگزار کردند.

در اين تجمع گسترده، دانشجويان دانشگاه تهران با سر دادن شعارهايی همچون "مرگ بر ديکتاتور" و شعارهايی بر عليه مسئولين نظام، به استبداد و ديکتاتوری در ايران اعتراض کرده و خواستار آزادی دانشجويان دربند شدند.

همچنين دانشجويان دانشگاه تهران در حوالی ساعت ۲ بعداز ظهر سعی کردند درب دانشگاه در خيابان ۱۶ آذر را شکسته و وارد خيابان شوند که نيروهای گارد ويژه مانع از اين کار شدند.

در ورودی های مختلف دانشگاه تهران نيز درگيری های بين نيروهای لباس شخصی و دانشجويان رخ داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016