سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی ۸ دانشجوی دستگير شده دانشگاه فردوسی مشهد، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : در مراسم عزاداری ظهر عاشورا سبزها در مشهد و همچنين در مراسم بزرگداشت آيت الله منتظری طی پنج روز گذشته ، بيش از ۲۵ دانشجوی دانشگاه های مشهد بازداشت شده اند.

به گزارش جرس، برخی از دانشجويان بازداشتی دانشگاه فردوسی در روزهای گذشته آزاد شده اند ، اما دست کم هشت دانشجو همچان در بند هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسامی اين هشت تن دانشجو دانشگاه فردوسی مشهد که در ظهر عاشورا و مراسم آيت الله منتظری بازداشت شده اند به شرح زير است:

"حسين قابل" دانشجو مهندسی برق ، "فريد فعال" دانشجو مهندسی صنايع ، "هادی سجادی" دانشجو اقتصاد ، "علی مطهری" دانشجو اقتصاد ، "مهدی جعفری" دانشجو مديريت ، "آرشام دامغانی"، "مهران هدشی" و "امير ثابت مقدم". اين دانشجويان و ديگر بازداشتی های شهر مشهد تا کنون هيچ تماسی با خانواده خود نداشته اند و از محل بازداشت آنان هيچ اطلاعی در دست نيست.

بنا به اين گزارش در مراسم عزاداری ظهر تاسوعا و عاشورا در بيت آيت الله صانعی و در پی الله اکبر گفتن مردم ، نيروهای امنيتی به اين مراسم حمله کرده و قريب ۲۰ تن از مردم را که در اطراف بيت آيت الله صانعی حضور داشتند بازداشت کردند.

مراسم بزرگداشت آيت الله منتظری که روز چهارشنبه هفته گذشته در دانشگاه فردوسی برگزار شده بود نيز با حمله انصار و لباس شخصی ها به داخل دانشگاه و بازداشت تعدادی از دانشجويان همراه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016