یکشنبه 25 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيم مشايی: خبرهای خوش ديگری در راه است، ايلنا

امروز در تمام دنيا و حتی در دل ايالات متحده آمريکا که رهبری دشمنی با ايران را بر عهده دارد، ملت ما پيروزی انقلاب را جشن می‌گيرد.


ايلنا: جانشين رييس دولت در شورای عالی امور ايرانيان گفت: همزمان با اعلام خبر موفقيت‌های بزرگ جوانان و متخصصين ايرانی در عرصه فناوری‌های نوين هسته‌ای، علوم ليزر و سلول‌های بنيادی، بزودی اخبار خوش ديگری برای ملت بزرگ ايران خواهيم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا و به نقل از روابط عمومی شورای عالی امور ايرانيان خارج از کشور اسفنديار رحيم مشايی که در صدر هياتی به قطر سفر کرده است، پس از ديدار با امير قطر، در جمع صدها نفر از ايرانيان مقيم قطر در مجتمع آموزشی، فرهنگی شهيد بهشتی حضور يافت.
مشايی با بيان اين مطلب که امروز همزمان با آغاز دهه چهارم انقلاب بايد به فردايی بهتر برای ايران بيانديشيم، گفت: ملت ايران به پشتوانه عنايت‌های الهی و توجهات حضرت مهدی(عج)، ۳۱ سال در مقابل تهديدات مختلف ايستاد و همچنان نيز خواهد ايستاد.
وی افزود: ملت سربلند ايران با تهديد نظامی، حمله و هيچ مسئله ديگری از ايستادگی دست نمی‌کشد. امروز در تمام دنيا و حتی در دل ايالات متحده آمريکا که رهبری دشمنی با ايران را برعهده دارد، ملت ما پيروزی انقلاب را جشن می‌گيرند و معنايش اين است که ملت، امام، ‌شهيدان، آرمان‌های تاريخی و انديشه‌های بلند و تاريخی ايران زنده است.
جانشين رييس دولت در شورای عالی امور ايرانيان با بيان اينکه ملت ايران بزرگوار است و همچنان می‌خواهد بزرگوار بماند، خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد کسی مقابل ما بايستد مطمئن باشد به شکل محکم و کوبنده مقابلش خواهيم ايستاد.
وی با اشاره به اينکه امروز نام ايران مترادف افتخار و عظمت است، تأکيد کرد: هر ايرانی در هر جغرافيا که زندگی می‌کند سفير ايران است و حق دارد در تصميم‌گيری‌های مملکتش مشارکت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016