شنبه 29 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه تعدادی از زندانیان سیاسی به لاریجانی - جهت اعتراض به نقض حقوق بشر آماده حضور در غزه هستیم، ادوارنیوز

ادوارنیوز - تعدادی از زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین در نامه ای خطاب به آیت الله لاریجانی رییس قوه قضاییه، با اعتراض به نقض سازمان یافته حقوق بشر از سوی اسراییل و کشتار تعدادی از فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران در جنایت حمله به کاروان آزادی غزه، خواستار فراهم شدن شرایط حضور خود در کاروان های آزادی غزه " جهت اعتراض به نقض سازمان یافته حقوق بشر و همچنین رسانیدن پیام صلح و آزادی خواهی به جهانیان" شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آیت الله صادق آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام

حادثه حمله نیروهای ارتش اسرائیل به کاروان آزادی غزه و کشته و به گروگان گرفته شدن جمعی از فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران که به قصد شکستن محاصره باریکه غزه حرکت کرده بودند بار دیگر نشان داد که دولت اسراییل نسبت به افکار عمومی جهان و وضعیت تاسف بار حقوق بشر در غزه بی تفاوت است.

از این رو با توجه به اعلام آمادگی افراد و گروه های مختلف در ایران و سایر نقاط جهان برای حضور در کاروان هایی جهت شکستن محاصره غزه، ما جمعی از فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران و فعالان سیاسی محبوس در زندان اوین آمادگی خود را برای حضور در این کاروان جهت اعتراض به نقض سازمان یافته حقوق بشر و همچنین رسانیدن پیام صلح و آزادی خواهی به جهانیان اعلام می نماییم.

بر این اساس با عنایت به اینکه در حال حاضر امضاءکنندگان نامه ذیل در بازداشت و حبس به سر می برند، از جنابعالی تقاضامندیم تمهیدات لازم را برای حضور ما در این حرکت فراهم آورید.

امضاکنندگان:

1- بهمن احمدی امویی
2- میلاد اسدی
3- مهدی اقبال
4- کوهیار گودرزی
5- علی ملیحی
6- حسین نورانی نژاد
7- ضیاالدین نبوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016