پنجشنبه 28 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال بهروز جاويد تهرانی از بند ۱ به بند ۲ و انتقال مجيد توکلی به "بند کارگری" زندان رجايی شهر کرج، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" زندانی سياسی بهروز جاويد طهرانی پس از نزديگ به ۱۶ ماه بازداشت در بند ۱ که معروف به بند آخر خطيها است به بند ۲ زندان گوهردشت کرج منتقل شد.

زندانی سياسی بهروز جاويد طهرانی هفته گذشته از بند ۱ معروف به بند آخر خطيها به بند۲ زندان گوهردشت کرج انتقال يافت.بهروز جاويد طهرانی بيش از يک سال در اين بند زندانی بود که اکثر مدت در سلولهای انفرادی بند ۱ معروف به سگ دونی بسر برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او چندين بار نسبت به شکنجه های غير انسانی و شرايط طاقت فرسا اقدام به اعتصاب غذای طولانی مدت نمود.آقای جاويد طهرانی تنها زندانی سياسی است که در بند ۲ می باشد.

از طرفی ديگر فعال دانشجوئی مجيد توکلی بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه از قرنطينه کرج به بند ۳ معروف بند کارگری زندان گوهردشت کرج منتقل شد.

فعال دانشجويی مجيد توکلی سه هفته پيش پس از اعتراض نسبت به برخوردهای وحشيانه و غير انسانی همراه با ۱۶ زندانی ديگر به سلولهای انفرادی بند ۲۴۰ منتقل شد. او همراه با ساير زندانيان در سلولهای انفرادی اقدام به اعتصاب غذا نمودند.

آقای توکلی روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه بطور ناگهانی از سلولهای انفرادی بند ۲۴۰ به قرنطينه زندان گوهردشت کرج تبعيد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016