دوشنبه 22 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با تاکيد "رهبری"، دولت نامه استرداد لايحه برنامه پنجم را پس گرفت، ايلنا

مذاکرات ميان مجلس و دولت برای حل و فصل مسائل است. بايد ميان اين دو نهاد تعامل لازم وجود داشته باشد تا در موارد اختلافی وادار به پرداختن چنين هزينه‌های بالايی نباشيم که شخصيت‌های اول کشور پادرميانی بکنند.


ايلنا: با تاکيدات صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری، امروز دولت نامه استرداد لايحه برنامه پنجم را که هفته گذشته به مجلس ارائه داده بود، پس گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين سبحانی‌نيا عضو هيات‌رئيسه مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين خبر اظهار داشت: دولت با ارائه يک دستنويس به مجلس، تقاضای استرداد لايحه برنامه پنجم را پس گرفته است. با توجه به اين موضوع کار کميسيون تلفيق برای بررسی برنامه پنجم از سر گرفته خواهد شد.
به گفته وی، ديدارها و گفت‌وگوهايی ميان مجلس و دولت صورت گرفته و ظاهرا مقام معظم رهبری نيز توصيه‌هايی را در اين مورد داشته‌اند. از آنجايی که مجلس در موقعيتی نبود که چنين تقاضايی صورت بگيرد و بررسی لايحه برنامه پنجم در مجلس، رو به اتمام بود؛ پس گرفتن لايحه برنامه پنجم صحيح نبود.
اين نماينده مجلس با بيان اينکه بنا شده است دولت مشکلات خود در مورد برنامه پنجم را به مجلس ارائه کند، ادامه داد: مواردی از لايحه برنامه پنجم که در آن نظرات دولت تامين نشده است، بازبينی می‌شود و با تلاش کميسيون تلفيق اين موارد حل خواهد شد.
سبحانی‌نيا معتقد است که مذاکرات مجلس و دولت بی‌نتيجه نبوده است و بازپس گرفتن تقاضای استرداد لايحه برنامه پنجم نتيجه همين مذاکرات است.
وی همچنين تاکيد کرد که مذاکرات ميان مجلس و دولت برای حل و فصل مسائل است و بايد ميان اين دو نهاد تعامل لازم وجود داشته باشد تا در موارد اختلافی وادار به پرداختن چنين هزينه‌های بالايی نباشيم که شخصيت‌های اول کشور پادرميانی بکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016