سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابتکار: بارديگر به دولت تذکر می‌دهيم که به تعهداتش در مورد شهرداری عمل کند، ايلنا

بر اساس گزارش مديرعامل متروی تهران در شورای شهر و کميسيون تخصصی تعهدات دولت در زمينه مصوبات مجلس و مجمع تشخيص مصلحت نظام در مورد برداشت از ذخيره ارزی عملياتی نشده است.


ايلنا:
به گزارش خبرنگار ايلنا معصومه ابتکار امروز در جريان سيصد و چهاردهمين جلسه علنی شورای شهر تهران به دنبال بررسی لايحه انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری تهران به منظور توسعه خطوط مترو از حمل‌ونقل عمومی و متروی تهران به عنوان حمل‌ونقل پاک، سبز و با کمترين ميزان آلودگی و تبعات منفی برای محيط‌زيست دانست و تاکيد کرد: با وجود آنکه در آستانه بازگشايی مدارس و مهرماه هستيم، وضعيت سلامت هوا نگران‌کننده بوده و لازم است که در شورای شهر تهران پيشنهاد يا مصوبه جداگانه‌ای نسبت به ضرورت کمک دولت به سيستم حمل‌ونقل عمومی و عمل به تعهداتش داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: بر اساس گزارش مديرعامل متروی تهران در شورای شهر و کميسيون تخصصی و نيز عملياتی نشدن تعهدات دولت در زمينه مصوبات مجلس و مجمع تشخيص مصلحت نظام در مورد برداشت از ذخيره ارزی برای متروی تهران لازم است که مجدد به دولت پيشنهاد و تذکر دهيم که همتای شهرداری تهران برای کمک به مترو اقدام کند.
رئيس کميته محيط‌زيست شورای شهر تهران ادامه داد: لازم است تا دولت از محل صرفه‌جويی‌های قانون هدفمند کردن يارانه‌ها رقم کلانی به حمل‌ونقل عمومی اختصاص داده و در اين بخش سرمايه‌گذاری کند.
ابتکار با اعلام اينکه مهم‌ترين بخش هدفمند کردن يارانه‌ها، بحث انرژی است، خاطر نشان کرد: بايد در راستای اجرای اين قانون، يک کمک اساسی به بخش حمل‌ونقل عمومی کشور و تهران شود.
او با اشاره به ضرورت تهيه پيش‌نويس و تعيين تکليف برای دولت گفت: اگر کاستی‌های حمل‌ونقل عمومی جبران نشود، عقب‌ماندگی‌های زيادی در اين بخش خواهيم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016