چهارشنبه 31 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: انفجار تروريستی مهاباد واکنش عوامل رژيم صهيونيستی به موفقيت ديپلماسی ايران در نيويورک است، ايرنا

تهران - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انفجار تروريستی در مهاباد واکنش عوامل رژيم صهيونيستی و حاميان آن به اقتدار دفاعی کشور در هفته دفاع مقدس و موفقيت های ديپلماسی فعال جمهوری اسلامی ايران در بزرگترين عرصه بين المللی در نيويورک است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين مهمانپرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا افزود: اين اقدام تروريستی همزمان با حضور تاثيرگذار هيات جمهوری اسلامی ايران به رياست دکتر احمدی نژاد در نيويورک و ديپلماسی عمومی موثر وی در روشن کردن افکار عمومی ملتهای دنيا و دفاع از حقانيت کشورمان بود.
وی با اشاره به وقوع اين اقدام تروريستی در آغاز هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد که جنگ تحميلی با حمله ناجوانمردانه رژيم بعثی و حمايت همه کشورهای غرب و شرق عليه جمهوری اسلامی ايران انجام شد.
مهمانپرست تاکيد کرد: اينک جمهوری اسلامی ايران به نقطه ای از اقتدار و توانايی رسيده ‌است که قدرت بازدارندگی و دفاع مقتدرانه از مرزهای خود را به خوبی دارد.
وی تصريح کرد: اين اقتدار و توانايی دفاع از کشور برای دشمنان ملت مسلمان ايران بويژه رژيم صهيونيستی و حاميانش قابل تحمل نيست به همين سبب با سلسله اقداماتی در جهت تشديد جو روانی سنگين عليه ملت بزرگ ايران با توطئه های مختلفی رو به رو هستيم.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: هدف گيری دشمنان پايداری ملت بزرگ ايران اسلامی است غافل از اينکه اينگونه اقدامات تاثيری در اراده ملت و مسوولان نظام جمهوری اسلامی ايران ندارد.
مهمانپرست با يادآوری اينکه ما شاهد گام های استوارتری در دفاع از حقوق کشورمان در صحنه های مختلف بين المللی خواهيم بود، اضافه کرد:اجازه پايمال شدن حقوق اين ملت بزرگ و تعرض به خاک ايران را به هيچ کشور و رژيم نامشروع نخواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016