جمعه 2 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای جمعی گروهی از خبرنگاران “ملت ما”، جرس

جرس: گروهی از خبرنگاران روزنامه "ملت ما" به دلیل فشارهای وارده از سوی مدیریت روزنامه، به طور دسته‌جمعی از کار در "ملت ما" استعفا دادند.

بنا به اخبار رسیده به جرس، با وجود اینکه مدیرمسئول روزنامه ملت ما پیش از این تاکید کرده بود برای انتشار روزنامه، گروهی از خبرنگاران حرفه‌ای را به کار خواهد گرفت اما گویا این گروه از سوی مدیریت روزنامه تحمل نشده‌اند، چرا که گروهی از خبرنگاران اصلاح طلب در روزنامه "ملت ما" طی روزهای گذشته اقدام به استعفا کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گروه از روزنامه نگاران به دنبال فشارهای وارد آمده به آنها از جانب مدیریت روزنامه ترجیح دادند که روزنامه را ترک کنند و تاکنون گروه اجتماعی، اقتصادی و کاریکاتور "ملت ما" را ترک کرده اند.

این روزنامه در پی دعوت از خبرنگاران موسوم به زنجیره ای برای همکاری، از سوی برخی سایت‌ها و روزنامه ها مورد انتقاد قرار گرفت و به سرعت به انتشار پاسخی در این زمینه و تاکید بر مشی اعتدال اقدام کرد.

روزنامه "ملت ما" که قرار است با صاحب امتیازی محسن رضائی منتشر شود، چندی پیش در پاسخ به خبری كه در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی، چاپ شد توضیح داد که روزنامه "ملت ما" با هدف تقویت مشی اعتدالی در كشور، از ماه ها قبل رایزنی با استادان و مدیران عرصه روزنامه نگاری را در كنار جلسه های هم اندیشی با صاحب نظران فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی كشور آغاز كرده كه همچنان درحال انجام است.

این روزنامه، با صاحب امتیازی محسن رضایی و مدیر مسئولی امیر حسین مروی و با تشكیل شورای سیاست گذاری، در تلاش است روزنامه ای با رویكرد اصولگرایی اصیل و نگاه كارشناسی و تعقلی به امور را در راستای منافع ملی منتشر کند.

با این حال قرار است که پیش شماره روزنامه "ملت ما" پنجم مهر ماه با رویکردی اجتماعی و فرهنگی - اقتصادی منتشر می شود.


عبدالحسین روح الامینی صاحب امتیاز روزنامه ملت ما چندی پیش درباره درباره ترکیب تحریریه روزنامه گفته بود: "در طراحی تحریریه این روزنامه تلاش شده از روزنامه نگاران حرفه ای استفاده شود."

روح الامینی صاحب امتیاز کنونی این نشریه سال گذشته در جریان وقایع پس از انتخابات فرزند خود را از دست داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016