شنبه 3 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت مسوول دفتر نمايندگی شورای سياستگذاری ائمه‌جمعه فارس تکذيب شد، ايلنا

بعد از برگزاری نماز جمعه شيراز عده‌ای در اعتراض به مواضع آيت‌الله دستغيب در مقابل مسجدی که ايشان در آن نماز اقامه می‌کرد تجمع کردند که در اين ارتباط ولدان تنها به عنوان مطلع احضار شد.


ايلنا : عبدالعلی ابراهيمی درباره خبر بازداشت آقای ولدان مسوول دفتر نمايندگی شورای سياستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: ايشان به عنوان مطلع و نه متهم احضار شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، معاون امور استان‌های شورای سياستگذاری ائمه جمعه درباره خبر بازداشت ولدان و بازتاب‌های اين خبر گفت: در رابطه با وقايع شيراز آقای ولدان به عنوان مطلع احضار شده بود.
ابراهيمی اضافه کرد: بعد از برگزاری نمازجمعه شيراز عده‌ای در اعتراض به مواضع آيت‌الله دستغيب در مقابل مسجدی که ايشان در آن نماز اقامه می‌کرد تجمع کردند و خبری که در برخی رسانه‌ها مبنی بر بازداشت آقای ولدان منتشر شده بود، کذب بوده و ايشان تنها به عنوان مطلع احضار و در اين‌باره توضيحاتی ارائه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016