شنبه 22 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس شورای اصناف کشور‌: اخذ ماليات بر ارزش افزوده از طلا‌فروشان قطعی است، ايلنا

اعضای صنف طلا و جواهر اکنون تنها نسبت به چگونگی اجرای اين قانون انتقاد دارند که هفته آينده در کميسيون اقتصادی مجلس به آن رسيدگی خواهد شد.


ايلنا: مرکز پژوهش‌های مجلس پس از برگزاری جلسات متعدد، طلا را جزء گروه کالاهای مشمول پرداخت ماليات بر ارزش افزوده دانست‌.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا و به نقل ازقاسم نوده فراهانی با بيان اين مطلب که در مرکز پژوهش‌ها جلسات متعددی با حضور تعدادی از اقتصاددانان، نمايندگان اتحاديه طلا فروشان و سازمان امور مالياتی برگزار شد گفت:در اين جلسات اقتصاددانان اعلام کردند کالايی که طلا‌فروشان به مردم عرضه می‌کنند کالاست و سرمايه نيست و طلا‌فروشان نيز اين موضوع را پذيرفتند.
وی با اشاره به اتمام زمان فعاليت کارگروه ويژه بررسی مشکلات اتحاديه طلا و جواهر در روند اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده گفت: قرار است نتيجه عملکرد اين کارگروه در اختيار نمايندگان مجلس شورای اسلامی قرار داده شود.
وی ضمن تاکيد بر قطعی شدن اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده، گفت: اعضای صنف طلا و جواهر اکنون تنها نسبت به چگونگی اجرای اين قانون انتقاد دارند که هفته آينده در کميسيون اقتصادی مجلس به آن رسيدگی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016