جمعه 15 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آلودگی تهران به "وبا" و پنهان کاری وزارت بهداشت، مهر

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به وجود بیماری وبا در تهران، از مسئولان وزارت بهداشت خواست نسبت به اطلاع رسانی این بیماری جدی تر باشند.

دکتر ایرج خسرونیا با انتقاد از پنهان کاری وزارت بهداشت در بحث اطلاع رسانی وجود بیماری وبا در کشور، گفت: مسئولان باید بگویند بیماری هست و راهکارهای مقابله و پیشگیری از آن را نیز به مردم بگویند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با تاکید بر دریافت گزارش از مطب ها و درمانگاههایی که افراد مبتلا به آنها مراجعه می کنند، افزود: وزارت بهداشت باید گزارش بیماری را از پزشکان بخواهد تا بتواند بهتر به بحث پیشگیری و مقابله با بیماری بپردازد.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اینکه در سی سال گذشته همیشه مرگ و میر و آلودگی به بیماری وبا در کشور وجود داشته است، تصریح کرد: نکته مهم در این بحث، آمادگی وزارت بهداشت برای پیشگیری از شیوع بیماری است.

خسرونیا با انتقاد از وزارت بهداشت که توصیه ها و هشدارهای انجمن های پزشکی را جدی نمی گیرد، افزود: بنده بارها موضوع آبیاری مزارع سبزی اطراف تهران با فاضلابها و پساب ها را تذکر داده ام ولی مسئولان وزارت بهداشت همیشه منکر شده اند.

یادآور می شود، رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران خبر آبیاری مزارع سبزی حومه تهران با آبهای آلوده را در تاریخ (29/4/87) در گفتگو با مهر عنوان کرده بود.





















Copyright: gooya.com 2016