سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مساجد تهران به دستگاه‌هاي خوش بو كننده هوا مجهز مي‌شوند، فارس

مدير كل سلامت شهرداري تهران گفت: تمامي مساجد تهران تا يك هفته آينده دستگاه خوش بو كننده هوا هديه مي‌گيرند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي شهرداري تهران، عباس تقي‌زاده افزود: طرح خادمان سلامت مساجد تهران از سال گذشته در تهران به اجرا درآمد كه بر اساس آن تصميم گرفته شد براي حفظ سلامت، بهداشت، ايمني و زيبايي مساجد يك نفر از نمازگزاران هر مسجد به عنوان خادم يا رابط سلامت آن مسجد با شهرداري منطقه در تماس باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: رابطان افتخاري مساجد حتماً بايد از بين نمازگزاران انتخاب شوند و كمتر از 20 سال و بيشتر از 50 سال سن داشته باشند و حداقل مدارك تحصيلي آنها ديپلم باشد.

تقي‌زاده با اشاره به برگزاري 3 دوره آموزشي براي رابطان سلامت گفت: اين افراد پس از گذراندن دوره‌هاي آموزشي بهداشت و سلامت ايمني و امداد و جلب مشاركت‌هاي اجتماعي، با صدور گواهي از سوي اداره كل سلامت شهرداري تهران فعاليت خود را آغاز كردند و با توجه به آموزش‌هايي كه ديده بودند مشكلات و وضعيت مساجد خود را براي تكميل بانك اطلاعاتي مساجد در اختيار معاونت‌هاي اجتماعي مناطق 22گانه تهران قرار دادند و دوره‌هاي آموزشي مورد نياز شهروندان و منطقه را در حوزه سلامت به مديران منطقه منعكس مي‌كردند.

مديركل سلامت شهرداري تهران تصريح كرد: در سال گذشته 500 رابط و خادم سلامت شناسايي و مشغول به فعاليت شدند كه اين همكاري‌ها همچنان ادامه دارد.

تقي‌زاده افزود: به هر يك از رابطان سلامت دو دستگاه خوش بو كننده هوا تحويل شد تا آنها را در مساجد خود نصب كنند. برنامه امسال ما نيز اين است كه در يك طرح جهادي تا پايان اين هفته همه مساجد شهر تهران به دستگاه‌هاي خوش بو كننده هوا تجهيز شوند.





















Copyright: gooya.com 2016