سه شنبه 27 آبان 1382

قهرمان كاراته جهان: كسب دو مدال طلاي جهان و دريغ از يك تقدير! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس قهرماني - همگاني دارنده‌ي مدال طلاي جهاني كاراته فرانسه گفت: تبعيض گذاشتن در قدرداني از قهرمانان اثر بدي بر روحيه ورزشكاران مي‌گذارد لذا از مسئولين توقع دارم به اندازه زحمت و عنواني كه هر ورزشكاري كسب كرده‌ از او تقدير كنند.
مسلم زين الديني در گفت‌و‌گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه كرمانشاه، افزود: تاكنون استعدادهاي خوبي در ورزش داشته‌ايم كه متأسفانه به دليل مشكلات مالي، ورزش را كنار گذاشته‌اند. در حال حاضر دومين مدال طلاي جهاني را براي استان و كشور به ارمغان آورده‌ام اما هيچ تشويقي از من به عمل نيامد. ولي بايد همواره اين نكته را در نظر داشت كه بيشتر ورزشكاران از قشر درجه سه جامعه هستند و اگر به لحاظ مالي تأمين نشوند، مجبور مي‌شوند به جاي ورزش به كارهايي ديگري بپردازند و از آن طريق امرار معاش كنند.
وي با بيان اينكه كسب مدال طلاي جهان كار كم و هر كسي نيست، افزود: از مسئولين مي‌خواهم كه ارزش مدالها را پايين نياورند و بين قهرمانان تبعيض قايل نشوند كه در مراسم تشويق از قهرمانان، به فردي 14 سكه هديه كنند و به فرد ديگر يك سكه.
زين الديني با انتقاد از هيات كاراته استان كرمانشاه گفت: نه تنها هيات‌هاي گذشته بلكه دراين هيات نيز هيچ گونه حمايتي از قهرمانان صورت نگرفته، اين در حالي است كه وضعيت امكانات باشگاهي كرمانشاه نسبت به استانهاي ديگر بسيار نامطلوب است و زمانيكه اين مسئله را به مسئولين انعكاس مي‌دهيم تنها جوابي كه مي‌شنويم كمبود بودجه مي باشد و من نمي‌دانم آيا اين مشكل فقط براي كرمانشاه وجود دارد؟
قهرمان كاراته جهان با مخالفت نسبت به اين مسئله كه ورزشكاري كه به دنبال قهرماني مي‌رود نبايد ديد مالي داشته باشد، تصريح كرد: قهرمان ازتحصيل و زندگي شخصي خود مايه مي‌گذارد و اگر به لحاظ مالي تأمين نباشد پس از گذشت چند سال انگيزه خود را از دست مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1355

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قهرمان كاراته جهان: كسب دو مدال طلاي جهان و دريغ از يك تقدير! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016