يكشنبه 2 آذر 1382

حسين رضازاده قهرمان وزنه برداري جهان: اين سرافرازي از آن تمام ايرانيان است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني

حسين رضازاده

خوشحالم كه توانستم با دعاي خير مردم و لطف خداوند متعال بار ديگر از حيثيت ايران و خودم در جهان دفاع كنم.
حسين رضازاده قهرمان وزنه برداري جهان در سال ‌٢٠٠٣ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: زمانيكه در حركت يك ضرب موفق به مهار وزنه‌ي ‌٥/٢٠٧ كيلوگرم شدم، هرچند به سوي ركورد خودم و دنيا حمله بردم اما متاسفانه اين امر ميسر نشد. البته در شروع حركت دو ضرب نيز پس از ثبت ركورد ‌٢٥٠ كيلوگرم و اطلاع از عدم حضور حريف اصلي‌ام «جابر سالم» بار ديگر وزنه‌ي ‌٥/٢٦٣ كيلوگرمي را امتحان كردم تا اين بار نيز با دستي پر و با شكستن ركورد از مسابقات خارج شوم اما فكر مي‌كنم خستگي بدنم مانع اين كار شد.
وي در مورد علت عدم حضور «جابر سالم» حريف اصلي خود در رقابت‌هاي دوضرب تصريح كرد: در اين باره اطلاع كافي ندارم، چون در محل گرم كردن و در اتاق مخصوص به خود قرار داشتم كه «جابرسالم» از ادامه حركت و شركت در دو ضرب انصراف داد. البته فكر مي‌كنم با حضور او رقابت ديدني‌تر مي‌شد اما بهرحال با ايجاد چنين شرايطي مصمم شدم ركورد دو ضرب دنيا را جابجا كنم، زيرا ديگر طلاي جهان را از آن خود مي‌دانستم.
حسين رضازاده قوي‌ترين مرد جهان و المپيك با بيان اينكه اميدوارم طلاي المپيك ‌٢٠٠٤ آتن را بر گردن بياويزم، خاطر نشان كرد: پس از بازگشت به ايران، مدت كوتاهي استراحت خواهم كرد و سپس تمريناتم را دوباره شروع خواهم كرد، زيرا مسابقات المپيك به مراتب سخت‌تر از اين مسابقات خواهد بود و من بايد دومين طلاي خود را بر گردن بياويزم.
قهرمان وزنه‌برداري جهان در سال ‌٢٠٠٣ در پايان يادآور شد: از مردمي كه تا پاسي از شب در ايران مرا با دعاي خيرشان همراهي مي‌كردند تشكر مي‌كنم و اين مدال و سرافرازي از آن تمام ايرانيان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1537

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين رضازاده قهرمان وزنه برداري جهان: اين سرافرازي از آن تمام ايرانيان است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016