جمعه 3 بهمن 1382

بزرگترين انتقال در تاريخ كشتي ايران: اميررضا خادم سرمربي تيم ملي كشتي آزاد تركيه! ايپنا

در حالي كه انتشار خبر احتمال حضور مجدد اميررضا خادم – قهرمان كشتي جهان، دارنده مدال المپيك و رييس سابق فدراسيون كشتي - در تركيب تيم ملي كشتي در المپيك آتن؛ موجب بروز حركاتي از جانب مخالفان وي شده - گزارش خبرنگاران خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) حاكي از آن است كه مسئولان ورزش تركيه با پيشنهادي اغوا كننده خواهان جذب اين پهلوان ايراني هستند.
براساس اطلاعات كسب شده فدراسيون كشتي تركيه دو هفته گذشته با ارايه يك پيشنهاد كه در نوع خود تا به حال در كشتي ايران مسبوق به سابقه نبوده خواهان بهره گيري از توان مديريتي و فني اميررضا خادم در پست سرمربيگري تيم ملي كشتي آزاد كشورشان شده است.
براين اساس ترك ها ضمن تامين محل سكونت و اياب و ذهاب اميررضا خادم در نظر دارند حقوق 5 هزار دلار در ماه را براي دوران اردوي تيم ملي كشتي آزاد خود به وي پرداخت كنند.
ديارمند،رابط فدراسيون كشتي تركيه و اميررضا خادم در گفت و گو با ايپنا با بيان اين مطلب كه ترك ها به شدت خواهان جذب اميررضا خادم هستند تصريح كرد: البته اين پيشنهاد نخست آنان است و در صورتي كه امير تمايل نشان دهد، قطعا مي توانند در مذاكرات بعدي قيمت قرارداد و شرايط را به نحو قابل توجهي از اين كه هست پربارتر هم بنمايم.
وي افزود: البته مسئولان فدراسيون كشتي تركيه تاكيد نمودند كه در صورت كسب هر مدال يا عنوان با ارزش در المپيك جوايز ويژه اي را به سرمربي ايراني تيم خود اهدا خواهند نمود كه در اين راستا موافقت مقامات ارشد كشور تركيه را نيز جهت تامين بودجه مربوط به اين جوايز جلب كرده اند.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: هم اكنون دو هفته است كه مسئولان فدراسيون كشتي تركيه به شدت موضوع را پيگيري مي كنند به اين نحو كه خود من شب گذشته(پنجشنبه) از آنكارا وارد تهران شده و شرايط و پيشنهادات جديد را جهت ابلاغ به پهلوان كشتي ايران(اميررضا خادم) به همراه آورده ام.
گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) همچنين حاكي از آن است كه اميررضا خادم جهت پاسخ نهايي به فدراسيون كشتي تركيه درخواست استمهال نموده و مشغول بررسي شرايط موجود است.
البته پيش از اين اميررضا خادم در برابر پيشنهاد برخي مسئوليت هاي اجرايي تاكيد كرده بود كه به واسطه درگيري هاي مربوط به ادامه تحصيل خود در مقطع دكترا حاضر به پذيرش پست هاي اينچنيني نيست.
ليكن شواهد امر حاكي از آن است كه در صورت فراهم نبودن شرايط حضور وي در پنجمين المپيك احتمال پوشيدن لباس سرمربيگري تيم ملي كشتي آزاد تركيه در آتن توسط وي وجود دارد.
گزارش هاي تكميلي خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) در خصوص اين انتقال متعاقبا بر روي خروجي خبر قرار خواهد گرفت.

[لينک خبر در سايت ايپنا]

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3812

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بزرگترين انتقال در تاريخ كشتي ايران: اميررضا خادم سرمربي تيم ملي كشتي آزاد تركيه! ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016