شنبه 18 بهمن 1382

مسابقات كاراته قهرماني آسيا ـ چين تايپه: دو مدال برنز ديگر براي تيم ايران، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
در ادامه‌ي پيكارهاي امروز مسابقات كاراته قهرماني آسيا، احمد اخوان و مازيار الهامي دو برنز ديگر را براي كشورمان كسب كردند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اخوان در وزن 55ـ كيلوگرم در اولين مسابقه خود مقابل حريف ازبك با حساب 5 بر يك مغلوب شد و به گروه بازنده‌ها راه يافت. وي در مسابقات اين مرحله نماينده تايوان را با حساب يك بر صفر شكست داد و با شكست ده بر يك حريف تايلندي مدال برنز را به گردن آويخت.
مازيار الهامي نيز در پيكارهاي وزن 80ـ كيلوگرم، ابتدا كاراته‌كا كره‌اي را 7 بر صفر مغلوب كرد. وي در اولين مسابقه خود عليرغم اينكه برابر قزاقستان بازي برتري را به نمايش گذاشت و از حريف خود جلو بود به دليل يك اشتباه به تساوي 4 ـ 4 دست يافت و در وقت اضافه با نتيجه‌ي 5 بر 4 برابر وي مغلوب شد.
الهامي در مسابقات رپه شارژ به دليل عدم حضور نماينده ازبكستان مدال برنز را به دست آورد.
سعيد فرخي ديگر ملي پوش كاراته كشورمان در پيكارهاي وزن 75ـ كيلوگرم، در اولين مسابقه خود ازبكستان را 8 بر صفر از پيش رو برداشت. سپس كويت و سوريه را با نتايج مشابه 9 بر 4 مغلوب كرد و به فينال راه يافت.
فرخي در اين مرحله به مصاف حريفي از مالزي خواهد رفت.
عليرضا كتيرايي نيز در بخش مسابقات وزن آزاد، پس از پيروزي 7 بر 6 برابر نماينده‌ي ماكائو در دومين بازي با حريفي از ازبكستان روبرو خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4367

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسابقات كاراته قهرماني آسيا ـ چين تايپه: دو مدال برنز ديگر براي تيم ايران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016