جمعه 4 ارديبهشت 1383

آغاز مسابقات واليبال باشگاه هاي آسيا در تهران، ايلنا و ايسنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
پنجمين دوره رقابتهاي واليبال قهرماني باشگاههاي آسيا ، عصر امروز ، در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، مراسم افتتاحيه‌‏ي اين رقابت‌‏ها با رژه‌‏ي تيم‌‏هاي شركت كننده و تلاوت آيات كلام الله مجيد آغاز شد.
بر اساس اين گزارش، در ابتداي مراسم، محمدرضا يزداني خرم -رييس فدراسيون واليبال كشورمان- ضمن تشكر و قدرداني از كشورهاي شركت كننده در اين مسابقات، گفت: از مسوولان كنفدراسيون واليبال آسيا تشكر مي‌‏كنم كه اين ميزباني را بار ديگر به


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كشور ما اعطا كردند تا به هدف اوليه‌‏ كه همان رشد واليبال در كشورمان است, دست يابيم . همچنين از سوي فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران خواهان همكاري كليه‌‏ي مقامات كنترل كننده مسابقات و داوران و بازيكنان هستيم.
به گزارش خبرگزاري كارايران ،ايلنا، در نخستين روز رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي آسيا ، تيم " شانگهاي چين" در ديدار با " ام كا ازبكستان" به پيروزي رسيد.
بر اساس اين گزارش در اين ديدار كه راس ساعت 14 آغاز شد ، نماينده چين در سه ست پياپي بر نماينده ازبكستان پيروز شد.
گفتني است اين دو تيم ، همگروه تيم واليبال صنام مي باشند.

پيروزي صنام بر العربي قطر

در ادامه‌ي رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي آسيا ديدار تيمهاي صنام و العربي قطر با نتيجه‌ي 3 بر صفر به نفع نماينده كشورمان به پايان رسيد.
به گزارش ايسنا، در اين ديدار كه عصر امروز در سالن واليبال مجموعه‌ي ورزشي آزادي برگزار شد تيم صنام با نتايج 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 19 حريف قطري خود را مغلوب كرد.
فردا در ادامه اين رقابتها، تيم پيكان ديگر نماينده كشورمان به رقابت مي پردازد.
مصطفي كارخانه پس از پايان اين ديدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) رقيب قطري را قدر توصيف كرد و افزود: از آنجا كه دو تن از بهترين واليباليست‌هاي دنيا در اين تيم هستند به لحاظ فني در سطح بالايي بازي مي‌كنند. از طرفي ديگر سه بازيكن سنگالي كه تبعيت اين كشور را گرفته‌اند از بازي خوبي برخوردارند و در مجموع 5 تن از نفرات اصلي تيم قطري، خارجي بودند.
وي سطح اين دوره از مسابقات را نسبت به سالهاي قبل بالاتر دانست و افزود: با توجه به اينكه قهرمان اين دوره به جام باشگاههاي جهان در ايتاليا راه مي‌يابد، تيم‌ها با انگيزه‌ي بالاتري حاضر شده‌اند.
كارخانه، سرويس‌هاي بدون نقص تركاشوند و اميرحسيني را سبب برد در اين بازي دانست و در مجموع از بازي بازيكنانش ابراز رضايت كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6786

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز مسابقات واليبال باشگاه هاي آسيا در تهران، ايلنا و ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016