دوشنبه 7 ارديبهشت 1383

رئيس كميته داوري كنفدراسيون واليبال آسيا(AVC): ارايه بازي‌هاي زيبا از نمايندگان ايران دور از ذهن نبود، ايپنا

ميزباني ايران، اعتماد كنفدراسيون واليبال آسيا را افزايش داد و قطعا در سالهاي آتي با آرامش خاطر بيشتري ميزباني مسابقات به اين كشور تعلق مي گيرد.
پروفسور تاكاشي سونادا، رئيس كميته داوري كنفدراسيون واليبال آسيا به خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) گفت: ميزباني بسيار خوب ايراني ها و استفاده از جوانان در سازماندهي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا طرز فكر من را نسبت به اين كشور تغيير داد. طوريكه پيش از برگزاري اين رقابت ها حدس نمي زدم ايران ميزبان كاملا شايسته اي باشد.
وي افزود: اعتماد من به فدراسيون واليبال اين كشور افزايش پيدا كرد و در آينده با آرامش خاطر بيشتري ميزباني هاي مختلف به ايران تعلق مي گيرد.
سونادا اظهار داشت: تنها نكات بسيار كوچكي، همانند كم بودن فاصله خط طولي زمين تا محل نشستن مسئولين برگزاري و كنترل مسابقات در اين سالن وجود دارد كه در صورت برطرف شدن آن هيچ مشكل ديگري مشاهده نمي شود.
رئيس كميته داوري AVC با اشاره به بازيهاي بسيار خوب تيم هاي ايراني در اين دوره از مسابقات تاكيد كرد: ايران به عنوان يك قدرت در آسيا معرفي شده است.
پس ارايه چنين بازيهايي از نمايندگان اين كشور دور از ذهن نبود. قطعا حريفان و هم گروهان تيم ملي ايران در مسابقات انتخابي المپيك نيز با برنامه ريزي ويژه اي به مصاف اين تيم مي آيند.
وي درخصوص سطح كيفي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا گفت: ابتدا به دليل عدم شناخت تيم ها نسبت به يكديگر مسابقات تا حدودي از سطح كيفي پاييني برخوردار بود اما حال پس از گذشت سه روز از اين رقابت ها شاهديم كه تيم هاي صنام، پيكان، قطر، قزاقستان و نماينده چين با قدرت زيادي به مصاف هم مي روند و اين نشان دهنده بالا بودن سطح كيفي است.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سونادا افزود: به جزء ازبكستان و چين تايپه مابقي تيم ها با سرمايه گذاري مطلوبي به اين مسابقات وارد شده اند كه اين اهميت رقابت هاي مذكور را مي رساند.
رئيس كميته داوري AVC كه خود نيز ژاپني است عدم حضور نمايندگان كره و ژاپن را در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا به نفع آنها عنوان كرد و گفت: در صورت حضور نمايندگان اين دو تيم در رقابت هاي مذكور، به طور كامل وضعيت تيم ملي ژاپن و كره خطر مي افتد اما ايران با توجه به ميزباني و حضور بازيكنان ملي پوش در تيم هاي صنام و پيكان نه تنها به ضرر آنها تمام نمي شود بلكه حالت ديدارهاي تداركاتي و آماده سازي براي بازيكنان تيم ملي دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6901

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس كميته داوري كنفدراسيون واليبال آسيا(AVC): ارايه بازي‌هاي زيبا از نمايندگان ايران دور از ذهن نبود، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016