سه شنبه 8 ارديبهشت 1383

چاپ روزنامه ورزشي نود متوقف شد، مجموعه خبرهايي از ايسنا

روابط عمومي معاونت امور مطبوعاتي وزارت ارشاد:
حكمـي بـه مـا ابـلاغ نشـده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
به دنبال خبر تعطيلي روزنامه‌ي ورزشي 90، روابط عمومي معاونت امور مطبوعاتي و تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اعلام بي‌اطلاعي از اين خبر گفت: تا به حال حكمي مبني بر توقيف روزنامه‌ي 90 به ما اعلام نشده است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبر تعطيلي روزنامه‌ مورد تاييد اعضاي هيات تحريريه اين روزنامه قرار گرفته است.
مهرنوش جعفري عضو هيات نظارت بر مطبوعات و مديركل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دكتر احمدي و منوچهر زندي رييس و دبير انجمن خبرنگاران، نويسندگان و عكاسان ورزشي نيز در گفت‌وگوهاي جداگانه با ايسنا، از خبر توقيف روزنامه‌ي ورزشي 90 اظهار بي‌اطلاعي كردند.
اكبر غمخوار مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه گفته مي‌شود شكايت وي از اين روزنامه مي‌تواند دليلي بر توقيف آن باشد نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اعلام كرد: شكايت باشگاه پيروزي از روزنامه‌ي 90 در حال بررسي است و نمي‌تواند به اين زودي حكمي را در پي داشته باشد.
گفتني است مديران و برخي از خبرنگاران روزنامه‌ي 90 ضمن تاييد تعطيلي اين روزنامه، بدهي، كمبود كاغذ و ... را دليل تعطيلي اين روزنامه برشمردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ودر روزنامه برادر كوچكترش مشغول به كار شد.
او در اين روزنامه برخي از دوستانش را كه در خبر ورزشي روزنامه نگاري را با او آغاز كرده بودند همراه خود به نود آورد.
احمدپور در يك سال اخير به انتشار مصاحبه هاي تفصيلي علي پروين اقدام مي كرد تا جايي كه پروين خصوصي ترين گفته هاي خود را با آنها در ميان مي گذاشت. البته اين روزنامه همواره ارتباط مناسبي با مديران سازمان ورزش داشته و كمتر از آنها انتقاد ميكرد.
احمد پور علاوه بر انتشار نود ، به انشار يك ماهنامه سينمايي هم مي پردازد.

توضيحات خبرنگاران روزنامه ورزشي 90 در خصوص تعطيلي اين روزنامه

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
دو تن از خبرنگاران روزنامه ورزشي نود توضيحاتي را در خصوص تعطيلي موقت اين روزنامه ارايه كردند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از خبرنگاران اين روزنامه در اين مورد گفت: حدود ساعت 17:30 امروز در تحريريه مشغول فعاليت بوديم كه مسوولان تحريريه اعلام كردند بايد هرچه سريع‌تر ساختمان روزنامه را ترك كنيم كه بسيار موجب تعجب و حيرت خبرنگاران شد و در پي اين اعلام مسوولان روزنامه علت آن را تعدد شكايات و توقيف شدن روزنامه اعلام كردند.
براساس اين گزارش، خبرنگاران بهت زده‌ي روزنامه‌ي 90 كه اطلاع دقيقي از چند و چون اين جريان نداشتند، در حالي كه حدود 50 تا 60 تن از عابران پياده نيز درب جلوي دفتر اين روزنامه تجمع كرده بودند، روزنامه را ترك كردند و تا روز جمعه به مرخصي رفتند.
يكي ديگر از خبرنگاران اين روزنامه به ايسنا گفت: تعداد شكايت‌ها از روزنامه به بيش از حد قانوني مندرج در قانون مطبوعات رسيده و در نتيجه تا زماني كه حداقل رضايت يكي از شاكيان گرفته نشود، روزنامه‌ي 90 رفع توقيف نخواهد شد، البته مسوولان روزنامه براي جلب رضايت از شاكيان در تلاشند.
گفته مي‌شود، باشگاه پرسپوليس، فدراسيون فوتبال، سازمان تربيت بدني از جمله شاكيان اين روزنامه هستند.
اين درحالي است توكلي عضو هيات مديره روزنامه 90، علت تعطيلي اين روزنامه را مشكلات داخلي روزنامه عنوان كرد و ابراز اميدواري كرد كه هرچه زودتر اين روزنامه منتشر شود.


مدير مسوول روزنامه ورزشي 90:
90 توقيف نشده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
مدير مسوول روزنامه ورزشي 90 در توضيح اخبار منتشره شده مبني بر توقيف اين روزنامه‌ گفت: طي شش ماه اخير هيچ گونه شكايتي از روزنامه ورزشي 90 نشده است.
كامران احمدپور در تماسي با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با رد توقيف روزنامه ورزشي 90 گفت: مطالبي در مورد توقيف روزنامه 90 مطرح شده و اين در حالي است كه طي شش ماه اخير هيچ گونه شكايتي از اين روزنامه نشده است.
وي افزود: تنها مشكل ما اختلافات بين شركا‌ء روزنامه بوده است كه در نهايت تصميم به تعطيلي موقت روزنامه گرفتيم و معلوم نيست اين روند تا كي ادامه داشته باشد.
كامران احمدپور تصريح كرد: در تعطيلي روزنامه 90 مواردي همچون شكايت برخي از مديران ورزش و يا مشكلات كاغذ و ... مطرح شده است كه هيچ كدام آنان صحت ندارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6937

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چاپ روزنامه ورزشي نود متوقف شد، مجموعه خبرهايي از ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016