يكشنبه 27 ارديبهشت 1383

پيمان اکبري، كــاپيتـان تيـم ملـي واليبــال: براي صعود به آتن هم قسم شده‌ايم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
پيمان اكبري گفت: تمامي بازيكنان تيم ملي واليبال هم قسم شده‌اند و از تمام توان خود براي صعود به رقابت‌هاي المپيك آتن استفاده خواهند كرد.
كاپيتان تيم ملي واليبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن تاكيد بر مطلب فوق اظهار داشت: ما در ژاپن كار سختي را در پيش داريم. بازيكنان ما عليرغم اينكه در ليگ‌هاي خارج از كشور بازي نمي‌كنند، اما با غيرت و تعصبي كه من در تك تك آنها سراغ دارم، مطمئنا نتايج خوبي را نسبت به ساير حريفان اروپايي در توكيو كسب خواهيم كرد.
وي افزود: فرانسه و كانادا از بهترين تيم‌هاي واليبال دنيا هستند اما چون ما چيزي را براي از دست دادن نداريم، مي‌توانيم بازي‌هاي بسيار خوبي را از خود به نمايش بگذاريم.
اكبري با اشاره به ديدار تداركاتي چند روز گذشته تيم ملي واليبال كره با تيم ملي واليبال فرانسه اظهار داشت: در اين ديدار فرانسه با نتيجه‌ي 3 بر 2 كره را شكست داد تا نشان دهد از آمادگي بسيار خوبي براي حضور در رقابت‌هاي انتخابي المپيك آتن برخوردار است، از همين رو بازي با چنين تيمي عليرغم نتيجه‌ي احتمالي مي‌تواند براي بازيكنان ما بسيار حائز اهميت باشد.
كاپيتان تيم ملي واليبال در ادامه به توانايي‌هاي پارك در هدايت تيم ملي اشاره كرد و به خبرنگار ايسنا گفت: سرمربي تيم ملي در زمين مسابقه بسيار سخت‌گير و بداخلاق است. او حتي حاضر نيست يك اشتباه كوچك را از مردان خود مشاهده كند، وي معتقد است گاها بروز يك اشتباه مي‌تواند منجر به باخت تيم ملي در مسابقات مهم شود.
وي افزود: در اين چند سالي كه پارك هدايت تيم ملي واليبال را برعهده دارد تمامي بازيكنان از اخلاق او شناخت كاملي را پيدا كرده‌اند. بازيكنان به خوبي مي‌دانند كه پارك در لحظات حساس از آنها چه مي‌خواهد، بر همين اساس سعي مي‌كنند تا خواسته‌هاي او را به بهترين نحو انجام دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيمان اكبري در پايان به خبرنگار ايسنا گفت: در فرصت كوتاهي كه داشتيم بر روي تمامي نقاط ضعف و قوت خود كار كرده‌ايم، به هر حال اميدوارم با دست پر از رقابت‌هاي انتخابي المپيك آتن بازگرديم.

سرپرست تيم ملي واليبال:
ملـي پوشـان بـا آمادگي كامل راهي ژاپن مي‌شوند
رقباي آسيايي براي صعود به المپيك به جنگ ما مي‌آيند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
تيم ملي واليبال كشورمان با آمادگي كامل راهي مسابقات انتخابي المپيك خواهد شد.
دبير فدراسيون واليبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارداشت: پيش بيني نتايج احتمالي رقابت‌هاي ژاپن كار بسيار مشكلي است. ما تاكنون با تيم‌هاي فرانسه، كانادا و الجزاير ديدارهايي را انجام نداده‌ايم، هر چند فيلم بازي‌هاي اين تيم‌ها آناليز شده است اما باز هم بايد با احتياط وارد اين مسابقات شويم.
سعيد درخشنده افزود: در شرايط موجود اين تيم بهترين تيم واليبالي است كه در مسابقات بين‌المللي شركت مي‌كند، واليباليست‌ها از روحيه‌ي جنگندگي بالايي براي حضور در مسابقات برخوردارند و همين عامل مي‌تواند يكي از فاكتورهاي مهم پيروزي باشد.
وي با اشاره به تداركات وسيع ساير رقيبان آسيايي تيم ايران، اظهارداشت: ژاپن تاكنون ميليون‌ها دلار هزينه كرده است تا به هر طريق با استفاده از شرايط ميزباني راهي آتن شود، ضمن اين كه چين با در اختيار داشتن كنفدراسيون آسيا و كره‌ي جنوبي با استفاده از بهترين بازيكنان خود قصد دارند تا جواز حضور در رقابت‌هاي المپيك آتن را به دست آورند. از همين رو كار ما براي صعود به المپيك بيشتر از سايرين سخت‌تر خواهد شد.
سرپرست تيم ملي واليبال در اين مسابقات به خبرنگار ايسنا گفت: براي تكميل شدن 12 تيم صعود كننده به المپيك، علاوه بر ژاپن، مسابقات مشابه نيز در پرتغال و اسپانيا برگزار مي‌شود. به طوري كه به غير از 8 تيم صعود كننده، 2 تيم از ژاپن، يك تيم از پرتغال و يك تيم از اسپانيا به جمع 8 تيم صعود كننده اضافه خواهند شد.
وي افزود: گروه‌بندي رقابت‌هاي ژاپن به مراتب از مسابقات پرتغال و اسپانيا مشكل‌تر است. تيم ما براي صعود راه دشواري را در پيش دارد، اما با اين حال از دستيابي به نتايج خوب نااميد نيستيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7756

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيمان اکبري، كــاپيتـان تيـم ملـي واليبــال: براي صعود به آتن هم قسم شده‌ايم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016