سه شنبه 19 خرداد 1383

آيا چهار ورزشكار موي تاي از استراليا بازمي‌گردند؟ ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
رييس سبك موي تاي فدراسيون ورزش‌هاي رزمي به سوالات اخير مبني بر عدم بازگشت 4 ورزشكار اعزامي به مسابقات استراليا پاسخ داد.
حمداله عبادتي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: تيم منتخب موي تاي با مجوز شوراي برون مرزي سازمان تربيت بدني پنجم خرداد ماه عازم مسابقات قهرماني آسيا ـ اقيانوسيه در استراليا شد كه اين رقابت‌ها در دو شهر «بريزين» و «سيدني» انجام گرفت.
وي ادامه داد: عليرغم اين كه مسابقات در سطحي بالا و با حضور تيم موي تاي اقيانوسيه به عنوان تيمي قدرتمند انجام شد، در نهايت پس از استراليا عنوان نايب قهرماني را به دست آورديم و نيوزيلند نيز سوم شد.
رييس سبك موي تاي فدراسيون ورزش‌هاي رزمي، خاطر نشان كرد: پس از پايان مسابقات در سيدني، از آنجا كه ورزشكاران اعزامي با هزينه‌ي شخصي عازم مسابقات شده بودند و ويزاي آنها نيز تا اواسط تيرماه اعتبار داشت، با هماهنگي قبلي تصميم گرفتند تا چند روزي بيشتر در استراليا بمانند و از مناظر ديدني اين كشور ديدن كنند. حتي طي تماسي با سفارت ايران در استراليا، آنها از آمادگي خود براي حضور چهار ورزشكار موي تاي در كانبرا و بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر خبر دادند. به هر حال چهار ورزشكار ياد شده يعني امير تيموري، مجيد احمدي، مسعود عبداله پور و يوسف اسكندري به زودي وارد كشور خواهند شد.
عبادتي در ادامه گفت‌وگو با ايسنا، خاطر نشان كرد: تمامي موارد انجام شده در خصوص اعزام با اطلاع دقيق فدراسيون ورزش‌هاي رزمي انجام شد و در ادامه كار، شركت در مسابقات بين‌المللي آلمان در دهه‌ي اول تير ماه، مطابق با تقويم ورزشي خود را در دستور كار داريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در توضيح مواردي مانند خاموش بودن تلفن همراه خويش و عدم پاسخگويي به ابهامات ايجاد شده و شكايت فدراسيون ورزش‌هاي رزمي به سازمان تربيت بدني، گفت: تيم موي تاي چهارشنبه وارد تهران شد و طي روزهاي 14 و 15 به دليل ايام سوگواري با تعطيلي رسمي در كل كشور مواجه شديم. در ادامه نيز مطابق با مدارك موجود تلفن همراه من دچار مشكل شد كه در نهايت دستگاه جديدي را تهيه كردم اما به هر حال دفتر سبك در ساعات اداري باز و پاسخگوي مراجعين بود. علاوه بر اين آيا نبايد به دليل بعد مسافت و اختلاف ساعت موجود، دو روز استراحت مي‌كرديم و آيا تلفن همراه يك بحث شخصي نيست كه در صورت تمايل آن را روشن و يا خاموش كرد؟
رييس سبك موي تاي در پايان تاكيد كرد: تيم موي تاي ايران به عنوان يكي از قدرت‌هاي برتر رزمي جهان مطرح است و روند موفقيت‌هاي خود را تداوم خواهد بخشيد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8696

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيا چهار ورزشكار موي تاي از استراليا بازمي‌گردند؟ ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016